Status
Stängd för vidare inlägg.
R

Rivera

Hej alla glada! :)
De som var på international Horse Show i Globen såg ju på horseball!
Jag tänkte höra mig efter och se om ni vet någon organisation som eller någon ridklubb som håller på med horseball eller försöker starta något?:confused:
Vi är ett gäng 3 personer som blev helt tagna i globen !

Jag fick tillochmed alla spelarnas autografer och vinnar buketter *lyrisk*:D

Som sagt vi tre vill då försöka bygga upp horseball här i sverige vilket inte kommer bli ett lätt jobb. men är det någon som vet något? Ni får gärna skicka länkar m.m! :bow:

Sv: Horseball

Hm, vet ingen som håller på att starta upp.. Däremot är vi minst 2st från min hemtrackt har uppe i hälsingland som skulle villja börja..

Jaaaa, horseball vore jätteroligt att börja med!! Blev också himla inspirerad av det i Globen! Så.. Kom igen Sverige!!!
Jag ställer gärna också upp som lagmedlem :)

hejsan! jag och en kompis är också intresserade.. så¨länge det är på den norra sidan av stockholm så kan nog vi vara med.. vore superkul, båda har egan hästar att delta med.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 558
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 153
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvlek! LL: Idahoe Deltagare: 1. glömmerallt 2. Artline 3. fio 4. Qitis 5. cirkus 6. Niyama 7. Pegasus63 8. hemlig 9...
19 20 21
Svar
415
· Visningar
13 044
Senast: Niyama
·
Tjatter Den lilla ridskolan är vanligtvis en plats där barn, vuxna och hästar trivs och umgås i godan ro! Nu har det dock flyttat in ett gäng...
31 32 33
Svar
641
· Visningar
23 229
Senast: iiantazie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tjockistråden 4
  • Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCVII