Horse Reality III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är det någon som läst något om vad nästa uppdatering kommer innehålla? Jag har en galopphäst som egentligen ska byta till nästa nivå imorgon (högsta) men jag funderar på att låta henne bli sur istället om träningsmöjligheterna utökas. Känns rätt fånigt att en häst på runt 7 år ska nå toppen och sedan inte ha något kvar att ge.

Jag bara väntar på att mina äldsta mustangföl ska bli vuxna så jag kan ta en titt på dem som vuxna och sen se om jag lyckas sälja :p Annars blir det himlen nästa :cautious:

Är det någon mer än jag som sysslar med frieser?
Eller om någon annan snubblar över en hingst tillgänglig för avel med minst GP585, inga A och VG på gallop eller canter, så får ni gärna hojta. Det verkar vara omöjligt att hitta :cautious:

@Hedinn @Linda_A
Quanta och Apollos föl kom i morse :) Bättre confo men smet tyvärr in ett A. Bättre GP för dressyr än mamsen också :up:
https://www.horsereality.com/horses/315767/querida
Hon är verkligen en guldgruva! Fyra föl och alla har fått hennes gulgen, imponerande!

Färgnedärvningen borde ju vara slumpmässig, men ibland funderar jag ju. Har ett skimmelsto (född silversvart) som idag fick tredje fölet, två har blivit silver, ingen skimmel. Ibland har man en jäkla tur i det där lotteriet. :D

Pust, börjar vara lite less på att träna alla dessa hästar... har ni några smarta knep som gör det enklare att stå ut med alla klick? Jag har 50 stallplatser - hur gör alla de som harr 100+?

Jag har sorterat mina stall efter raser. Sen har jag ett prefix för fölen som inte behöver tränas när jag har kort om tid eller inte ids, så slipper jag bläddra förbi dem. Börjar även från slutet (hos mig sista trakehnern) eftersom bakåtpilen på hästpresentationen är mer lättåtkomlig. Nån som har nån annan smart teknik?

Har försökt minska hästantalet men det fylls ju på med nya föl hela tiden... :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 860
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 077
Senast: Laa
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 013
· Visningar
69 128
Senast: Laa
·
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
65 942
Senast: igbest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar