Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@inverterad Marisa borde vara redo att flytta hemifrån imorgon. Har du någon boxplats ledig? (https://www.horsereality.com/horses/292361/asc-marisa)
Då lägger jag upp henne på en några dagars privat trade när hon är avvand, så löser du ut henne när platsen finns
Men o så söt den var! Jag kan inget om isisar, men hade jag inte redan haft en (mkt inkomstbringande) maskot hade den där kunnat ligga nära till handsSatte ut den här till salu, hon fick namnet Glirna som ska betyda typ "skarpt öga". Kan förhoppningsvis dra in några tusen trots ett A?
https://www.horsereality.com/horses/287425/glirna-fran-vindkulle
Tycker vi väntar till lördag så vet vi iallafall att hon tog sig. Då är det bara de två dagarna som hon kan tappa dräktigheten kvar att spela på.Imorgon eller senast på lördag har jag boxplatser både till henne och @Shaggy s sto.
Hon är jäkligt bra för hoppning också kan jag säga, skulle lägga min hopphingst på henne Men jag fick tag på ett helsyskon, så allt gottJag har gett mig in i trakheners nu också Ville ha en bra dressyrhäst förutom alla mina welshar, PRE, kladrub osv så köpte ett sto med GP 708 och 88, 89, 82 för dressyr. Hon har roan och inte allt för dålig confo heller. Hon var lite eftersatt, så kräver lite kärlek o träning innan hon kan börja tävla men ska bli spännande att se vad hon går för Fick ett stoföl på köpet som är helt ok (GP 702) men tänkte nog inte behålla om någon vill köpa sen. (sorry @Arisj att jag snodde henne sista sekundrarna men hade faktiskt budat på henne innan dig )
Tycker vi väntar till lördag så vet vi iallafall att hon tog sig. Då är det bara de två dagarna som hon kan tappa dräktigheten kvar att spela på.
Köp eller för att betäcka?Någon bukefalist som har en riktigt bra islandshingst? Eller tips om en sådan.
GP över 600, minst 5 VG och förstås inga A.
Kul med typ W21 eller nån annan rolig färggen men inte nödvändigt
Vilken turHon är jäkligt bra för hoppning också kan jag säga, skulle lägga min hopphingst på henne Men jag fick tag på ett helsyskon, så allt gott
Betäcka .Köp eller för att betäcka?