Pust, börjar vara lite less på att träna alla dessa hästar... har ni några smarta knep som gör det enklare att stå ut med alla klick? Jag har 50 stallplatser - hur gör alla de som harr 100+?
Jag har sorterat mina stall efter raser. Sen har jag ett prefix för fölen som inte behöver tränas när jag har kort om tid eller inte ids, så slipper jag bläddra förbi dem. Börjar även från slutet (hos mig sista trakehnern) eftersom bakåtpilen på hästpresentationen är mer lättåtkomlig. Nån som har nån annan smart teknik?
Har försökt minska hästantalet men det fylls ju på med nya föl hela tiden...
Jag kör också med prefix på de som egentligen inte behöver träna. Sedan har jag ett stable block som heter Training done. Jag tränar mina föl tills de är fulltränade oavsett hur gamla de är och sätter in dem där så får de stå där tills de växer upp.
På datorn flikar jag upp alla hästar jag vill träna. Just nu har jag ca 30 flikar med hästar som jag klickar igenom en gång i kvarten. Då är det bara klick på fliken och sedan train, det går fort (när sidan inte segar) och så en flik för ridskolan så jag kan klicka där en gång var 20e minut.
Smart med att backa sig igenom, det ska jag tänka på när jag spelar på mobilen, blir vansinnig av allt detta skrollande åt höger.