Horse Reality III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tre av dagens fyra föl födda. En besvikelse som får åka till retirement snarast möjligt (6 mån), en som jag hade noll förväntningar på då jag köpte dräktig märr, även den kommer flytta snarast möjligt. Slutligen kom så min andra unge e Bahij som tillhör @Tokyo . Jag var ju nöjd med min förra (helsyskon) och den här verkar ännu bättre men varför var han tvungen att vara hingst han också? :confused: :arghh: GP för distans 308 och för race 302.
https://www.horsereality.com/horses/316267/foal-doe-316267

Tror spelet är lite väl känsligt för dubbelklick :confused:

Går iofs bra att utnyttja när man samlar sperma :idea:

1546612398486.webp

Jag fick en ny fundering, jag har färdigtränade föl/unghästar och dom gör ju inget förutom nån confirmation show ibland. Kan man göra något för att förbättra Physical Fitness: 88% och Affection: 92% eller stiger dom igen när man börjar träna för tävling?

Jag fick ett fint föl imorse och nu ett riktigt riktigt uselt! GP663 med 5VG betäckt med GP682 med 4VG blev.. GP634 med 1VG :cautious: :turd::arghh:

Hörni, är det nån av er som vill sälja ett bra islandssto? Typ GP runt 600 eller över, 3 eller fler VG, färg rätt oväsentligt men om fux så med nån rolig teckning, eller bara svart går också bra? De bra som finns på marknaden verkar rusa iväg med typ 200 000 hrc minst och riktigt så mycket är jag inte villig att lägga, men såklart en bra slant för ett fint stoföl/sto!
Jag har Blesa till salu, har lämnat bra föl men nu har jag två döttrar till henne som vart strået vassare 😀https://www.horsereality.com/horses/179304/blesa

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 860
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 077
Senast: Laa
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 013
· Visningar
69 128
Senast: Laa
·
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
65 942
Senast: igbest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar