Horse Reality III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Aha! Det var den pållen! :idea: Det fattade inte jag. Får försöka komma ihåg.
Jag PM:ar mig själv en länklista i spelet med intressanta hingstar, underlättar väldigt när man väl ska avla. :D Kommer troligtvis åldra upp den där dock, så kanske inte krävs så lång väntetid. ;)

Letade bra islänningar. Lovade mig själv att inte spåra ut den här gången men... Så söt :cry:

Screenshot_20181230-153251.webp

Tror förresten att det var av dig (eller annan bukare) jag köpte loss ett oldie-sto från för några veckor sedan. Hon var odöpt och är efter buggfixen en liten stjärna på utställningarna: https://www.horsereality.com/horses/239408/eurybia
Den där kommer från mig. :) Vad kul att hon gör bra ifrån sig!

Jag såg förresten att du använde min welshhingst till ett av dina ston. Nästa gång kan du ju hojta till så får du Bukepris. ;)

Den där kommer från mig. :) Vad kul att hon gör bra ifrån sig!

Jag såg förresten att du använde min welshhingst till ett av dina ston. Nästa gång kan du ju hojta till så får du Bukepris. ;)

Ah, det var från dig! Kul :)

Köpte stoet med din hingst i åtanke ;)
Jag har inte några miljoner som vissa andra men spenderar gärna lite pengar på fina hingstar ;) :)

Såg nyligen en likadan på foundation, det är inte den? Supersöt!

Det är säkert den, köpte den nämligen :banghead: Jag måste sluta med dåliga spontanköp :laugh:
Vad letar du? Jag funderar ju på att sälja nån... Har ju bland annat ett svart sto med ett blått öga jag funderat på att släppa... :D Men beror lite på vad du har för krav i övrigt?
Egentligen letar jag efter någon med GP över 600 och minst 6 VG. Så det där var verkligen inte ett köp enligt planen.. Hehe :angel:

Det är säkert den, köpte den nämligen :banghead: Jag måste sluta med dåliga spontanköp :laugh:

Egentligen letar jag efter någon med GP över 600 och minst 6 VG. Så det där var verkligen inte ett köp enligt planen.. Hehe :angel:

Länk!
Var också på väg att klicka hem den för den var så himla söt. Men lyckades hejda mig :crazy:

Jag har inte hunnit spela eller skriva så mycket de senaste dagarna, men nu har jag skummat igenom alla olästa sidor här på Buke i alla fall. :p

Det har fötts några sötnosar hos mig den senaste tiden, vissa bättre än andra. Den här tösen har ju den sötaste bläsen! :love: https://www.horsereality.com/horses/290668/viska Jag tycker även att hon imponerar eftersom hon har lyckats få 5 VG när pappa har 3 och mamma 1. :up: Hennes GP är inte särskilt högt, men jag är nöjd eftersom det är exakt samma som mammans. Pappans GP är lägre.

https://www.horsereality.com/horses/301251/blue-eye

Ignorera att jag la ut den svindyrt på marknaden, hoppas på att någon ska falla för sötheten eller att ingen köper den så att jag måste ha kvar den :angel:

Det var inte den jag såg. Den var Reifur x Aska men såg exakt likadan ut! Äsch, jag lägger också ut mina lite högre priser och väntar tålmodigt, till slut nappar någon :D Tycker inte 10 000 var särskilt dyrt.

Jag har ett sto med 1BA och 6A till salu och med bud på 23 000 hrc just nu och 2 dagar kvar. :p Dock har hon SW1 i dubbel upplaga så det är väl det som gör att priset drar iväg.

Det var inte den jag såg. Den var Reifur x Aska men såg exakt likadan ut! Äsch, jag lägger också ut mina lite högre priser och väntar tålmodigt, till slut nappar någon :D Tycker inte 10 000 var särskilt dyrt.

Jag har ett sto med 1BA och 6A till salu och med bud på 23 000 hrc just nu och 2 dagar kvar. :p Dock har hon SW1 i dubbel upplaga så det är väl det som gör att priset drar iväg.

Jag är nog väldigt dålig på att sälja hästar, orkar inte vänta så det slutar med att jag bara pensionerar dem. Försökte sälja några helt okej stoföl för 6000 men nepp, inget napp! Och den här är ju mycket mycket sämre :cautious:

Jag är nog väldigt dålig på att sälja hästar, orkar inte vänta så det slutar med att jag bara pensionerar dem. Försökte sälja några helt okej stoföl för 6000 men nepp, inget napp! Och den här är ju mycket mycket sämre :cautious:

Du verkar ju inte behöva pengar så varför inte :p pensionera på för bättre hästar.
Jag har sålt ca 100 hästar och bara pensionerat 5 st (och det var fem riktigt tråkiga vildhästar från europa) men så har jag inte fullt lika fet plånbok ;)

Du verkar ju inte behöva pengar så varför inte :p pensionera på för bättre hästar.
Jag har sålt ca 100 hästar och bara pensionerat 5 st (och det var fem riktigt tråkiga vildhästar från europa) men så har jag inte fullt lika fet plånbok ;)

Wow, bra jobbat! Jag har sålt mycket men har ändå pensionerat många, mest mustanger. Typ alla mina mustanghingstföl :cry: Hade de varit ston hade jag behållit dem, men har ingen användning av så många hingstar.. Dessutom har jag ingen lust att sälja ut bra hästar till löjligt låga priser! Känns som det kan förstöra marknaden lite :(

Vad innebär det att det är ett gult utropstecken bredvid hästens namn?
Finns det någon sida som förklarar. Har kikat i wikin, men jag är ju typ sämst på att fatta den 😂

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 860
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 077
Senast: Laa
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 013
· Visningar
69 128
Senast: Laa
·
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
65 942
Senast: igbest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar