Horse Reality III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hittade en till riktig sötis idag! Såg inte ögat innan jag köpte, så det blev en glad överraskning. Tyvärr ett A så det blir väl att försöka sälja :(

Screenshot_20181231-125349.webp

Jag har en Akhal-Teke hingst som jag köpte enbart pga färgen! :o Inte helt pissig GP tror jag? men tänkte mest färgavla där tror jag.. :love: Han är vad jag kan läsa mig till: Ee/CRCR, går det att få en sån där Sotgul variant (fan vad jag är pinsamt kass på färger!) med något anlag? Är beredd att köpa vilket sto som helst bara jag får en sån fining, gärna med bläs :love: (Såg en sån men den hade typ BA på ALLT så kunde inte med att köpa faktiskt :meh:

Jag har en Akhal-Teke hingst som jag köpte enbart pga färgen! :o Inte helt pissig GP tror jag? men tänkte mest färgavla där tror jag.. :love: Han är vad jag kan läsa mig till: Ee/CRCR, går det att få en sån där Sotgul variant (fan vad jag är pinsamt kass på färger!) med något anlag? Är beredd att köpa vilket sto som helst bara jag får en sån fining, gärna med bläs :love: (Såg en sån men den hade typ BA på ALLT så kunde inte med att köpa faktiskt :meh:
Länk
Jag har ett ungsto, 2 år 7 mån, som ska säljas men ingen bläs utan väldigt brun
https://www.horsereality.com/horses/200632/vr

Och där sålde jag just en palominoquarter för 35000. Hon har iofs 3VG, men riktigt kass reining-GP... Jag trodde jag tog i med buy-out-priset. :rofl:

Härligt👍 Finns så få bra (confo framförallt) gula Quartar så hon var nog eftertraktad!

Jag lyckades få tag på ett Quartersto på foundation för någon dag sen (typiskt nog efter ha gett upp med att hitta ett fint sto och sålt mina Quartar). Hon är svart med SW1, hyfsad GP och enligt breeders advice flera VG, men visade sig tyvärr att hon har 11G & 1A på confon😕🤔

Ställde ut henne nu och hon fick poängen 82,124, så kanske får riktigt bra betalt för henne ändå😃😎

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 860
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 077
Senast: Laa
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 013
· Visningar
69 128
Senast: Laa
·
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
65 942
Senast: igbest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar