Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om det är ett bra sto tycker jag inte du behöver ha panik utan kan avla vidare på den med obesläktat material. Inavel behöver inte vara av ondo i alla lägen men man ska inte basera sin avel på det (om det inte är lantrashöns för där är all avel kraftig inavel men det är en annan historia).Neeeej!
Jag väntar två islandsföl idag efter min SW1/SW1-hingst. Nu när jag kollar stona så ser jag att en av dem ju är halvsyster med hingsten! Jag kollar ju ALLTID (trodde jag...). Stackars, stackars föl. Den kommer att få åka till retirement omedelbart...
Vilka är det? Är det nån bukeägd kan du nog få HRC-pris.Fan, letade bra Trakhenerhingst att betäcka mitt sto med, hittade två jag ville gå vidare med och bestämde mig för att språngavgiften får avgöra, så ska båda ha betalt i DP, så då sket det sig så nu skiter jag i det ikväll...
Jo jag tänkte den tanken också, men orkade inte ta tag i det då (kanske var lite hangry ) och nu har jag tagit bort flikarna så vet inte vilka det var längre ...Vilka är det? Är det nån bukeägd kan du nog få HRC-pris.
Haha jag tittade på henne förut idag men avstod. Jag måste börja sälja av de ston som inte håller måttet men jag hoppas ju alltid att NÄSTA föl ska bli den där stjärnan ur skiten@Shaggy Inspirerades av din nya fina hingst att leta ston på arabmarknaden (hade inga planer egentligen att börja med arab men kunde inte låta bli ). Budade hem denna precis: https://www.horsereality.com/horses/132026/pineapple med GP680. 303 i GP för endurance, så blir spännande att se om hon står sig där. Har inte kikat närmare ännu men tänkte att hon kanske skulle få besöka din hingst också
Men! Första jag ser som har bara högerögat blått. Värdelöst när den blir vuxen ju, då kommer det ju inte synas.Dagens två för har fötts. Först ut var inavelsolyckan, vilket var en hingst, så han kommer att få vandra på Giselas ängar.
Sedan kom en riktig sötnos. Hon behöll tyvärr sin mammas enda A, och hennes GP blev sämre än båda föräldrarnas. Men hon är väldigt, väldigt söt, så hon ska nog kunna säljas ändå. https://www.horsereality.com/horses/308083/
Om jag minns rätt så avlar du för galopp. Om du ska betäcka nu så släng ett öga på den här grabben, GP för galopp 311. Jag har honom inte till allmän avel, just där blev jag väldigt egoistisk, men givetvis får ni här bruka honom till bra pris.Nu är jag tillbaka efter mitt "juluppehåll"! Loggar in och har 10 nya föl, jisses!
Tack för att du avstodHaha jag tittade på henne förut idag men avstod. Jag måste börja sälja av de ston som inte håller måttet men jag hoppas ju alltid att NÄSTA föl ska bli den där stjärnan ur skiten
Jag misstänkte att det kunde vara du iom att du pratat om ett distanssto men hade ingen koll på ditt namn. Tur att jag gissade rätt annars hade jag kunnat göra plats i stallet.Tack för att du avstod
Jag budade envist på henne. Jag kan ju ingenting om varken araber eller endurance men tolkat det som att hon har relativt ok siffror. Tog en snabbkik men din kille verkar komplettera henne rätt så bra.
Ugh, jag vet! Hon är inte den första av mina pållar som har det blå ögat på "fel" sida. Jag har ett welshsto som var så gulligt som föl, svart med ett blått öga och fina vita tecken i ansiktet. Nu som vuxen är hon skimmel och ett svart öga.Men! Första jag ser som har bara högerögat blått. Värdelöst när den blir vuxen ju, då kommer det ju inte synas.
Jag misstänkte att det kunde vara du iom att du pratat om ett distanssto men hade ingen koll på ditt namn. Tur att jag gissade rätt annars hade jag kunnat göra plats i stallet.
Du får givetvis Bukepris även om jag kanske inte kan göra riktigt så bra pris som tidigare. Han grävde ett gigantiskt hål i kassan.
Nej Bukepris får du givetvis och fri ombetäckning
Jag är nöjd om jag får fri ombetäckning om hon inte skulle ta sig
Har du någon mer hingst som annars skulle kunna passa?