Horse Reality III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Titta vad jag fick idag
https://www.horsereality.com/horses/260091/
1545060302846.webp

Om någon är intresserad av araber så har jag lagt upp en drös till försäljning. De flesta är skräp från min jorden runt-resa, men det är några egenuppfödda som inte matchar avelsprogrammet osv. Hittar ni något intressant så hojta till så får ni ett (ännu) bättre pris än det jag satt ut dem för. Jag heter Laa i spelet också.
Jag tror tyvärr inte någon av dem är något för dig @Shaggy

-Agent_Carter - Kethets - Framförallt welshar och trakehner till dressyr med rolig färg
-AlvaT - Loocello - PRE och Mustanger
-AraSlei - AraSlei - Mustanger, frieser och Oldenburg.
-Arisj - Arisj - Kladrubers, Mustanger + några till
-Asko - Asko - akhal-tekes, mustang, oldenburg, norman cob, trakehner, shire. endast 1 hingst: brabant, haflinger
-Avalbane - Avalbane - Gypsy, Haflinger, islänning (och nästan (minst) en av varje ras utöver...)
-Blacksmtifharm - Blacksmithfarm - Cleveland Bay(körning), Mustanger, Norman Cob
-Brisa - Sparrow - Oldenburgare, Trakehner samt Mustanger.
-Calmiche - Calmiche - Camargue, Exmoor, enstaka av andra raser
-Caoimhe - Caoimhe - Welsh, Islandshäst (+ andra raser för att sälja)
-Cewe-Exmoor- Camargue- Mustang-Oldsburgare-Trakenher
-Din_vante - Matsuu- Främst Gypsy horse
-Elo - Mynonaster - Akhal Teke, Mustang, PRE, Welsh
-Fazeem - Fazeem - Welsh, Mustang (+ 2 Quarters som jag inte direkt har någon plan med :confused:)
-Gabby_Ossi - Guana - Islandshäst, Akhal-Teke, Oldenburger, lite Mustanger
-Hedinn - Allee - Islandshäst, PRE, Trakehner (och tydligen Mustanger)
-Hoarfrost - Tyst - Welsh (dressyr), Shire (körning), Mustanger på kul. Plus några andra som slinker med.
-Invicta - Tuskntemper - Normandisk cob, och lite annat blandat. Blir nog mest avelshingstar ett tag för att håva in pengar tills Knabstruppern eller Norikern släpps. :angel:
-Iamia - Ophiogomphus - ”lite” för många islandshästar, akhal teke, quarter, trakehner, oldenburg, ett welshsto och ett jättesött arabsto. Blandad kompott alltså.
-Linda_A - Linda_A - Akhal Teke, Camargue, Mustang, PRE
-Ii-ssa - Mrkiwi19 - en jäkla massa mustanger 🙈😂 2 st pre o en arab, 2 camargue ute för försäljning
-inverterad - inverterad - färgglada araber är målet, samt färgglada AT, färgglada islänningar, färgglada quarters, och lite annat då och då till försäljning
-Laa - Laa - Araber och Camarguer (svarta är målet). Några ströhästar till salu.
-Laponia - Holmavik - Mustanger, Islänning, Ahkhal-Teke. Och massor till salu...
-Linta - Linta - Fjordingar + ett par andra individer som råkade vara dugliga
-Lyeton - Lazetti - Arab, Akhal-Teke
-Mirella - Mirella - Mustangs & Welsh. + några enstaka av andra raser till försäljning
-Riru - Kentaur - Mustang, Quarter, P.R.E, Kladruber
-Santoxen - Santoxen - mustang, fjord, exmoor, brabant
-Shaggy- Aleon- Arab och Akhal-Teke
-Sasse - Mustanger och Akhal-Tekes. Enstaka av andra raser.
-Therese1988 - Therese88 - Oldenburg, Mustanger, Quarter. Och några andra
-Tokyo - ivyb - Akhal-Teke (fälttävlan), arab (galopp), mustang (reining)
-Wingates - Wingates- Akhal Teke, och enstaka individer av andra raser

Jag är ju fälttävlansryttare IRL men eventing i HR är ju helt hopplöst :arghh: min fulltränade häst är utesluten mer än 50% av gånger, måste vara en riktigt fegis :meh:

Om någon är intresserad av araber så har jag lagt upp en drös till försäljning. De flesta är skräp från min jorden runt-resa, men det är några egenuppfödda som inte matchar avelsprogrammet osv. Hittar ni något intressant så hojta till så får ni ett (ännu) bättre pris än det jag satt ut dem för. Jag heter Laa i spelet också.
Jag tror tyvärr inte någon av dem är något för dig @Shaggy

Jag kikar i em!

• Gilla
Reactions: Laa
Det var någon här som hade en fin Trakhenerhingst? Vem var det och länka honom igen :)

Jag har ett sto jag vill betäcka.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 861
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 086
Senast: Laa
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 013
· Visningar
69 132
Senast: Laa
·
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
65 947
Senast: igbest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Halt efter vila