Horse Reality III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Äntligen!!! Har bara saknats ett enda föl för att han skulle bli proven men nu äntligen!!!

Screenshot_20181218_093344.webp

Vad är clinical approved?

Såhär står det om det:
The Clinical approved predicate is for stallions only in order to become an approved stud (not integrated yet), he needs to have this predicate. To earn this predicate the stallion needs to have good health and good quality sperm, which means that his health stats should be 75+ points.
You can only check this by getting the stallion a Clinical Check at the veterinarian, which becomes available at the age of 7 or older.

Alltså jag förstår inte vissa spelare? Har fått meddelande från 4 olika som alla frågar "can I breed with your stalliion?" Tre av dem förklarade sedan att de menar Blié...
När jag säger ja visst han står ju till tjänst - skriver de bara "Nevermind"

Alltså va? Tänker de att det skall vara gratis då eller vad menar de? Vill de pruta lite på priset kan de ju inte ge upp på en gång? :confused:

Den här tittade ut imorse. Undrar hur han kommer att se ut som vuxen? Han är ju som lite mörkare, sooty kanske? https://www.horsereality.com/horses/263230/
Sooty syns inte på föl (det är samma gen som ger svettfux=leverfux).
Däremot finns ju mörkare och ljusare varianter av alla färger, så han kan ha en mörkare variant.
Om han inte är "seal bay" i grunden (vilket ska vara svartbrun), jag har skitsvårt att se den färgen på många av raserna som man inte ser från sidan :D mamma är ju rätt mörk i sin bruna färg så han har säkert ärvt det därifrån.
Sorry för svamlandet :D

Jag ville ju ha en körhäst... Kollade lite på marknaden och hittade den här för 1000 pengar. Den fick följa med hem trots 3 A. Den har 349 i kör-GP, det borde väl funka eller? :nailbiting:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 861
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 086
Senast: Laa
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 013
· Visningar
69 132
Senast: Laa
·
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
65 947
Senast: igbest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar