Att man inte får romantiska känslor för andra personer.Det läser jag också, men jag fattar inte rubriken trots att jag läser rätt. Vad betyder aro/aromantiska?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Att man inte får romantiska känslor för andra personer.Det läser jag också, men jag fattar inte rubriken trots att jag läser rätt. Vad betyder aro/aromantiska?
Jo, jag vet vad aromantisk är, men aro/aromantisk?Att man inte får romantiska känslor för andra personer.
Aro är bara en förkortning av aromantiskJo, jag vet vad aromantisk är, men aro/aromantisk?
Jaha, det förkortas så! Tack, blev djupt förvirrad.Aro är bara en förkortning av aromantisk
För alla som bakar såna härSå fort jag går in på hundforumet så läser jag Bukebullar 23/24 - varje gång!!
Haha - nej, Bukekullar 23/24
Varenda gång jag ser tråden "Träna ovan häst" så tänker jag "ovanför" istället för "o-van". I linje med "skolor ovan mark" alltså, och sen får jag jättekonstiga bilder av hur man som ryttare tränar då