Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men, insåg först nu att detta är postat i helt fel trådÄr ganska säker på att detta varit uppe tidigare. Men när folk sitter i FB grupper och spekulerar om kändisars eventuella diagnoser. Ser det nu och då i vissa grupper jag är med i och har försökt lyfta det någon gång men blivit påhoppad som tusan. Liksom okej, ursäkta mig då men jag tycker faktiskt att det är jävligt osmakligt att skapa inlägg i FB grupper där enda syftet är att spekulera om och diskutera kändisars eventuella funktionsnedsättningar (plus att de ofta inte är med i grupperna och således inte heller har en chans att försvara sig).
Bara för att en person är känd så har hen inte automatiskt avsagt sig all rätt till privatliv och integritet. Vill de inte gå ut med sina diagnoser ska de givetvis inte behöva göra det.
Ytterligare en dimension av denna störningen är att senaste inlägget jag såg var postat av admin i gruppen. Dvs jag kan inte ens blocka människan
Konkret men nydanande exempel på ’skriva fel’.Men, insåg först nu att detta är postat i helt fel tråd
Ingen aning om hur detta gick till för jag trodde att jag var i rätt tråd
Ny variant på villhöver - villhör.....?De sa på tv att det börjar en ny säsong av Downton Abbey.
*Vem bor här
Hur kan jag höra så fel?
Men vad sjukt, jag läste precis fel på samma sak och skulle kommentera det här
"Great minds thinks alike" ...eller vad det heterMen vad sjukt, jag läste precis fel på samma sak och skulle kommentera det här
Läser ochså fel på det där. Varje gång.Men vad sjukt, jag läste precis fel på samma sak och skulle kommentera det här
Forskares komplicerade sexliv
Fiskars komplicerade sexliv
Det läser jag också, men jag fattar inte rubriken trots att jag läser rätt. Vad betyder aro/aromantiska?