Höra/läsa/säga fel

Status
Stängd för vidare inlägg.
Läste precis tråden om importtofu, mig veterligen så är väl all tofu importerad så ;)

Less than Jake sjunger I've been sleeping nightly on my best friends kitchen floor

Jag hör I've been sleeping Ugly on my best friends kitchen floor

Trasdockorna andra stycket går
och din tå är gul och blå
Lappri säger trasdockan
- Du är lika bra ändå

Jag hör och din tå är gul av lav
lammet säger trasdockan du är lika bra ändå

Jag hör ofta i syne när jag lyssnar på musik:angel:

Senast ändrad:
Förklarade nån grej för sambon och hänvisade till en tråd här på Buke. Fick sen förklara för den oförstående sambon att det va Bukefalos jag menade med Buke. Han såg dock fortfarande ut som ett frågetecken. Visade sig att han hela tiden trott att forumet heter Bunkeflos :rofl:

Jag fick fullständigt hjärnsläpp på jobbet igår, jag skulle berätta tre saker för en kollega men kunde inte bestämma mig för vad jag skulle säga först. Jag hann tänka en sak men ångrade mig sedan halvvägs genom tanken, med det briljanta resultatet att jag helt enkelt utstötte ett litet bröl istället. Det blev alltså ett mycket intelligent: "Andrew, um... Blaaaauh!"

För att citera Johan Glans så lät jag "som Chewbacca med hjärnblödning". Vi fnissade i ungefär tre timmar och sedan började jag om från början och sa vad jag faktiskt kommit dit för att säga hela tiden.

Någon berättade i en annan tråd att hon skrivit ett arbete om tammusen. Jag tänkte - támmusen?? :confused:
Fattade som tur var rätt snabbt att det handlade om tam-musen. Eller hur @EmmaW ? :p

Jag och en pratig dam åker samma bus till jobbet på morgonen och tjattrar ofta en stund. En dag undrar hon:
"Didn't you say something about a 'Christian Health-Centre' the other day?"
Jag:
".............? A what now?"
Det tar säkert tre minuter innan vi kommer fram till att det jag pratat om var ett Equestrian Centre. :D Båda säkert hälsosamma på sitt sätt, men ändå.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 039
Senast: Bison
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 481
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag hittade det här med dagbok här och tänkte att det kanske kan vara bra att skriva av sig lite och ifall nån vill läsa och har nån...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 207
Senast: Flixon
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 778
Senast: Imna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar