Nu är väl programmet dessertjuryn slut men jag fick det till dressyrtjuren varenda gång Är man lite insnöad på ridsport då kanske
Liknande, så har jag gett upp att läsa "Project Runway" rätt. Det blir "Project Runaway" i stort sett varje gång....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu är väl programmet dessertjuryn slut men jag fick det till dressyrtjuren varenda gång Är man lite insnöad på ridsport då kanske
Jag har än inte fattat storheten med låten "bada bajs" Va är det för låt? Och seriöst, var sjutton sjunger hon?
* Jenny *
Haha, det påminner mig om när jag var ungefär 10 år gammal och vi skulle åka upp och hälsa på en avlägsen släkting i Göteborgs skärgård. Under hela den 3 timmar långa bilresan upp kunde jag inte för mitt liv begripa varför mamma och mormor hela tiden refererade till släktingen som "kärringen" och tyckte att det verkade ju väldigt oförskämt. Först när vi kom fram och jag såg stället insåg jag att de hela tiden hade pratat om Kärringön - vilket alltså är den ö i skärgården där släktingen bodde. Men jösses vad förvirrad jag var fram tills dess... Och lite rädd, för det måste ju vara en hemskt otrevlig människa vi skulle träffa om de hela tiden kallade henne för kärring.Ett kärt litet kusinbarn skickade foto från Äsketuna.
(Eskilstuna är ju ett bra mycket tråkigare namn.)
Jag såg nyss i en FB-grupp att någon skulle laga "pitt i panna" på julskinkan idag...
Ungefär vid 00:50. Det kommer alltid att heta pittipanna för mig. Sådeså!