Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
På 6an (tror jag) var ett program som hette Natta-blå. Det konstiga var att på tablån stod det ett annat program. Andra-tredje gången jag läste detta Natta-blå fattade jag att det menades Natt-tablå.
*kram*Alltså, du kan känna dig smart som fattade det redan andra-tredje gången. Sömnlösa jag har zappat förbi den kanalen i flera månaders tid och varje gång undrat vad tusan Natta-blå är. Inte förrän nu när jag läste ditt inlägg fattade jag.
Är inte Winterbottom en av gästerna i grevinnan och betjänten??Jag trodde att jag läste fel tidigare på jobbet förra veckan, men näppeligen! Människan hette faktiskt Winterbottom i efternamn! Vansinnigt roligt, framförallt som det var årets dittills kallaste dag just den dagen.
Väckningskall. Väckningskall?! Vad fasen är det för ord?!
En kompis till mig skrev på Facebook att hon och dottern var sultna, men när jag läste det först så fick jag det till att de var stulna.
Vad är sultna då? (eller är det en felskrivning?)
Det heter "sulten" på norska också. *nickar förnumstigt*Här i Skåne betyder det i alla fall hungrig... Skåningar är märkliga djur...
Och för mig tog det flera år av skolgång innan jag fattade att råk-ost egentligen var rå-kost.Alltså, du kan känna dig smart som fattade det redan andra-tredje gången. Sömnlösa jag har zappat förbi den kanalen i flera månaders tid och varje gång undrat vad tusan Natta-blå är. Inte förrän nu när jag läste ditt inlägg fattade jag.
Och för mig tog det flera år av skolgång innan jag fattade att råk-ost egentligen var rå-kost.
Vet inte hur många gånger jag stod där vid matsedeln och funderade på vad för slags ost den där råkosten var för något. Tydligen var den väldigt populär för den tog fort slut. Fanns ju aldrig någon råkost när jag skulle äta. Tur att jag aldrig frågade om dom hade någon råkost kvar