Det finns en tråd om Tröga stilettklackar
Jag fattade verkligen inte. Klickade på länken och läste rubriken. Ja, vaddå då? Det står ju "Tröga stilettklackar".
Det tog längre tid än jag någonsin kommer erkänna innan jag fattade
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det finns en tråd om Tröga stilettklackar
Mitt jobb framkallar fler pinsamma situationer, feltänkningar och felsägningar än jag vågar tänka på...
Gäst: Hej, jag skulle vilja checka in tack!
Jag: Ja visst, vad är ditt rumsnummer?
Gäst: Jag vet inte. Jag är inte synsk.
Jag fattade verkligen inte. Klickade på länken och läste rubriken. Ja, vaddå då? Det står ju "Tröga stilettklackar".
Det tog längre tid än jag någonsin kommer erkänna innan jag fattade
Jag med !!!
Det KAN ju ha att göra med att vi är hundfolk? Barf, liksom.
Jag har en ask Viscotears ögongel i badrumsskåpet. Ungefär varannan gång jag öppnar skåpet läser jag "örongel".
Förresten så känns det verkligen som om jag spammar den här tråden.
Vad står det egentligen då?Någon annonserar om ett Samarbete i Västerhaninge
Hmm...kanske behövs en sån tråd?Ungefär hälften av gångerna jag snabbt scrollar förbi så läser jag
Tråd för värdelöst sex Del 34
Vad står det egentligen då?
Du läser alltså "tvål vid handfatet i badrummet" som "växelkurs"!?Jag som är mitt inne i nationalekonomiskt tentaplugg tror varje gång att tråden heter "har ni flytande eller fast växelkurs". Tycker det är en underlig sak att diskutera, men vad vet jag?
(Tråden heter ju "har ni flytande eller fast tvål vid handfatet i badrummet")
Överhettad hjärna... Jag hinner bara läsa flytande/fast och då "vet" hjärnan att det handlar om växelkurs.Du läser alltså "tvål vid handfatet i badrummet" som "växelkurs"!?