Hopphästarnas bildtråd

@Bison

Vad fina ni är :)

Jag har ju faktiskt också en hoppbild att bjuda på, 40 cm :p
Men det är typ fjärde gången vi hoppar å jag håller mig på den höjden ;)

10570137_338293312987709_1240513688_n.jpg

Gud vad kul att se så fina hästar hoppa! :) Men @Bison , vad hände med dina fina skäcken du la in bilder på längre bak i tråden? Och har du haft en brun också?

(nej då, jag har verkligen inte tittat igenom hela tråden i ett svep :angel:)

Gud vad kul att se så fina hästar hoppa! :) Men @Bison , vad hände med dina fina skäcken du la in bilder på längre bak i tråden? Och har du haft en brun också?

(nej då, jag har verkligen inte tittat igenom hela tråden i ett svep :angel:)

Den bruna hade jag innan skäcken. Vi klickade tyvärr inte alls så jag sålde honom efter ngt år.
Då köpte jag den fina skäcken. Vår tid blev kort eftersom det visade sig att han hade en ögonskjukdom som gjorde honom blind :(

Då köpte jag den fina skäcken. Vår tid blev kort eftersom det visade sig att han hade en ögonskjukdom som gjorde honom blind :(
Nej, vad sorgligt :(. Ni verkade så himla fina ihop och som att han var en sån himla bra häst.

Liknande trådar

Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
995
Senast: Niyama
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 899
Kropp & Själ Jag har på senare tid fått upp en hel del reklam för menstrosor i mina sociala medier. Det som står att läsa på deras egna hemsidor är...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 482
Senast: Svartkatt
·
Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
918
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama