Heffaklumpen: Elo, Hemlig,
Madalitso,
Ceta,
Snurrfian
Hemlig: Elo,
Ceta, Heffaklumpen, Heffaklumpen,
Ceta
LenaH: Hemlig, Hemlig, Heffaklumpen, Heffaklumpen,
Ceta
Elo: Sasse, Sasse, LenaH, Heffaklumpen,
Ceta
Lobelia:
Bumpo,
Ceta,
Qitis,
Snurrfian, Heffaklumpen
Sasse:
Bumpo,
Ceta,
Qitis, Heffaklumen,
Ceta
Spontant känns det ju som att min röststatistik inte talar till min fördel
Jag har försökt gå igenom Snurrfians inlägg, men hon har varit jäkligt duktig på att inte skriva något om någon som är i livet just nu. Enda jag hittat är när hemlig skrev att cirkus var god, och då ifrågasatte Snurrfian det. Det är allt jag hittat.
Heffaklumpen – Jag har svårt att tro annat än att hon är god och hade bägaren i sitt förvar igår. Det finns kanske andra möjligheter, men jag känner mig väldigt omtöcknad och kommer inte orka gå igenom det i så fall. Just nu är hon god för mig punkt.
Hemlig – Vet ej. På riktigt har jag ingen känsla om henne alls. Hon känns väldigt diskret, jag kommer inte ens ihåg något hon skrivit i leken.
LenaH – Vet ej. Har haft relativt lika tankar som mig genom leken ändå, vilket har gjort att jag hållit henne mer som god alt. neutral. Men LenaH är iofs rätt svår. Och någon av hon, hemlig och Lobelia bör vara ulvar (om nu inte Elo lurar mig). Hon har röstat rätt diskret, vilket inte talar till hennes fördel. Konstigt iofs att hon inte skulle lägga röst på en ulvkollega en enda gång dock, om nu inte hemlig är i lyan tillsammans med henne.
Elo – Jag har ju hållit henne för god, mer pga känsla. Men det känns vanskligt, bara för att hon godförklarade sig DL1. Något som jag själv gjort som ulv en del gånger. Men min känsla säger ändå att jag tror minst på henne som ulv, än de andra som jag känner är mer erfarna. Jag ”hoppas” det är två ulvar kvar så jag har råd att lägga Elo åt sidan just denna lynch.
Lobelia – Vet ej. Har haft lite samma tankar som mig under lekens gång, vilket gjort att jag naturligt satt henne mer åt goda hållet. Men nu så här i slutet av leken känner jag inte att jag har råd att lita på henne
Jag har röstat som henne DL1-2, därefter röstade hon efter mig på samma som mig. Det som talar till hennes fördel är rösten på Snurrfian, men om nu Snurrfian rent teorietiskt ville ”offras”, vilket Lobelia teoriade om igår, så är det en möjlighet. En annan möjlighet är som Heffaklumpen säger, att ”bägaren” glömdes av, och således att lynchen inte gick som ulvarna tänkt. Snurrfian åkte. Alibiröst är såklart en grej också.
Sasse – Moi.