Kopierar röstlistan från Lobelias inlägg. Vet inte om jag kommer bli något klokare alls men såhär hade det kunnat se ut, beroende på vem som är fårulven. (Island, Ceta och Snurrfian är orangea eftersom vi vet att ingen av dem var fårulven så kommer inte kolla där just nu)
-------------------------------------------------------------------
17:07 Islandshästryttare röstar på LenaH
17:07 Islandshästryttare röstar på Sasse
17:49 hemlig röstar på Heffaklumpen
17.51 hemlig röstar på ceta
19:56 Ceta röstar på Snurrfian
19:56 Ceta röstar på Sasse
19:57 Snurrfian röstar på Lobelia
19:57 Snurrfian röstar på Sasse
20:07 Elo röstar på Heffaklumpen
20:07 Elo röstar på Ceta
20:29 Sasse röstar på Heffaklumpen
20:29 Sasse röstar även på Ceta
21:20 Heffaklumpen röstar på Ceta
21:20 Heffaklumpen röstar på Snurrfian
21:21 Lobelia röstar på Snurrfian
21:22 Lobelia röstar på heffaklumpen
21:27 LenaH röstar på Heffaklumpen
21:27 LenaH röstar på Ceta
Ceta 5
Heffaklumpen 5
Sasse 3
Snurrfian 3
LenaH 1
Lobelia 1
-------------------------------------------------------------------
Om hemlig, Elo, Sasse, eller LenaH är fårulven så hade de öppna rösterna resulterat i att både jag och Ceta hade 4 röster var. I så fall borde Snurrfian fått en av de dolda rösterna och eventuellt Sasse fått den andra, i så fall har jag, Ceta, Snurr och Sasse 4 röster var och det borde blivit någon form av duell. Ceta och Snurr kan inte hinta om en eventuell duell eftersom de lynchades så då ligger det på Sasse att göra det (eller jag själv).
Eller så fick Snurr en av PM rösterna och någon annan den andra PM rösten, i så fall var Sasse inte med i någon duell alls. Det innebär dock att jag, Snurr och Ceta hade 4 röster var och då borde det blivit någon form av duell.
Eller så fick varken Snurr eller Sasse någon av PM rösterna, så att jag och Ceta hade 4 röster var (5 om fårulvens är samma som i tråden) och Snurr och Sasse 3. Men i så fall borde det inte blivit duell alls.
Om Lobelia är fårulven så hade de öppna rösterna resulterat i att jag hade 4 röster och Snurrfian 2. I så fall måste en av de dolda rösterna legat på Snurr, vilket innebär att Ceta hade 5 röster, jag 4 röster och Sasse och Snurr 3 röster var.
Den andra rösten kan ha legat på mig (5-5 mig och Ceta), men om lyan var säker på att jag skulle åka så kan de också ha lagt rösten på någon annan.
La den den på någon annan så borde det blivit en duell mellan Sasse och Snurr. Men Sasse kan i alla fall inte ha fått den andra rösten för då skulle hon haft 4 röster och Snurr 3 och om både jag och Sasse haft 4 röster så hamnar vi i duell och då skulle någon av oss dött i gårdagens lynch.
Eller har jag gjort en massa tankevurpor nu?