Hogwarts 2098 (Ulvlek)

Jag tror inte att du är det! Sen vet jag inte om du eg var mitt förstahandsval, Snurrfian låg nog eg före men jag var tvungen att bestämma mig och då gade en röst på Snurris varit meningslös. Sen kom Lobelias men då hann jag inte både räkna och/eller ändra.
Egentligen inte, men du såg nog inte min

Jag menar att du har skrivit få inlägg (du har bättrat på det nu en del) och av dessa är det väldigt få som har någon som helst substans i leken, när jag skrev inlägget hade du typ 35 inlägg. Kanske 10-15 som innehöll något alls om leken.

Det är finfint att du uppdaterar röstlistor, frågar om regler mm. men det är inte mycket att hänga upp teorier om dig direkt.
Ja, jag inte teoriat lika mycket och/eller som jag brukar i denna leken, det kan jag hålla med om. Fast jag brukar faktiskt ligga bland de 3 sista på antalet inlägg oavsett roll och lek ;). Men missbedömde lite hur mycket en tid tar så har fått göra det bästa med den tiden jag haft.

Jag tror inte att du är det! Sen vet jag inte om du eg var mitt förstahandsval, Snurrfian låg nog eg före men jag var tvungen att bestämma mig och då gade en röst på Snurris varit meningslös. Sen kom Lobelias men då hann jag inte både räkna och/eller ändra.
jag tror du är mycket medveten om att jag inte är ond, men du lurade mig igår till att tro att vi var på samma sida.. Men blir spännande att se hur leken utvecklas nu..

Jag känner mig så jäkla lost i den här leken, men fick nyss en känsla av att någon jag tror är god lurar mig till tusen :laugh:

jag tror du är mycket medveten om att jag inte är ond, men du lurade mig igår till att tro att vi var på samma sida.. Men blir spännande att se hur leken utvecklas nu..
Jag tror inte att du är god, det var det jag menade. :)

Måste duscha + sova, jobb imorgon.

Du kanske är fårulv och bara röstar på en av dom egentligen?
Nu fattar jag inte igen? @LenaH undrade om mina röster på Ceta och Snurris skulle kunna vara alibiröster och jag frågade om hon verkligen tror att jag skulle rösta (eller alibirösta om jag skulle vara fårulven) på BÅDA lyakompisarna i alla fall? Det är väl ganska dumt att rösta på båda sina lyakompisar om man sitter i lyan?

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
19 824
Senast: Lobelia
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 571
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 365
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 050
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar