G
girl_tea
Är det någon som tycket det var bra på hjo i år?? har kollat deras gästbok och det är väldigt mycket klagomål!! men va tyckte ni andra??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
- Inte ens en riktigt kalv till roping klasserna så tyingen var nära att ställas in om inte två goa tjejer hade åkt och hämtat en kalv!
De hade faktiskt fixat en riktig dummy. Men denna hade på en träning lyckats slå ut tänderna på en kille så den ansågs för farlig att tävla med. Därför blev det lite strul med dummyn.
Är det någon som tycket det var bra på hjo i år?? har kollat deras gästbok och det är väldigt mycket klagomål!! men va tyckte ni andra??
De hade faktiskt fixat en riktig dummy. Men denna hade på en träning lyckats slå ut tänderna på en kille så den ansågs för farlig att tävla med. Därför blev det lite strul med dummyn.
Hej!
Vem var det som var dommare på tävlingen?
Tyvärr var jag själv inte där, som jag hade velat.. men men...
//Carro
Dommaren var, Margareta Bäcklund.!
varför va du inte med??
GUUUD vilken tur att inte jag var där... eftersom det var maggan som var dommare... Förlåt mig alla som gillar henne... men hon hittar sina favvosar och sen är det så resten av dagen! tyvärr..
Och för mig som har araber är det kört... för det är nästan bara quartrar... ibland så kan det vara någon annan ras som blir placerad.. men men..