Men jag har det lite som piska också, jag tänker acceptera att jag föll i natt men jag kan inte tillåta mig att göra om det för jag vill inte hamna i slutenvården. Vill inte bli inlåst igen.

Men jag tänker bombardera dig med frågor när jag får tummen ur att boka min Ungern-resa. ;)

Jag är så imponerad över att du klarar av att reflektera och analysera så mycket i det här läget. Det tyder på en sån otrolig styrka och förmåga till läkning tycker jag. Och fråga bara på, jag är kvar tre år till så säg till när det är dags!
 
Jag är så imponerad över att du klarar av att reflektera och analysera så mycket i det här läget. Det tyder på en sån otrolig styrka och förmåga till läkning tycker jag. Och fråga bara på, jag är kvar tre år till så säg till när det är dags!
Men tack! Jag tror att det varit en anledning till att jag faktiskt överlevde. Det gör kanske det, är svårt för mig att se det objektivt. Jag hoppas på att kunna komma iväg om ungefär ett år. Det är lite en del i min plan att återta livet igen.
 
Jag vill något av tre saker just nu:
1: supa skallen av mig och haka på någon random hem från krogen.
2: supa skallen av mig och börja slåss med någon random.
3: vandalisera något.

Jag tror jag har massa känslor som behöver komma ut på ett kontrollerat sätt eller vad säger ni? Imorgon måste jag få tummen ur och på riktigt sysselsätta mig fysiskt. Några förslag på konstruktiv kanalisering av energi och känslor?
 
Jag vill något av tre saker just nu:
1: supa skallen av mig och haka på någon random hem från krogen.
2: supa skallen av mig och börja slåss med någon random.
3: vandalisera något.

Jag tror jag har massa känslor som behöver komma ut på ett kontrollerat sätt eller vad säger ni? Imorgon måste jag få tummen ur och på riktigt sysselsätta mig fysiskt. Några förslag på konstruktiv kanalisering av energi och känslor?
jag tycker att du skulle haft ett alternativ till
4: skaffa en boxarsäck och gå lös på ? :heart
 
Jag vill något av tre saker just nu:
1: supa skallen av mig och haka på någon random hem från krogen.
2: supa skallen av mig och börja slåss med någon random.
3: vandalisera något.

Jag tror jag har massa känslor som behöver komma ut på ett kontrollerat sätt eller vad säger ni? Imorgon måste jag få tummen ur och på riktigt sysselsätta mig fysiskt. Några förslag på konstruktiv kanalisering av energi och känslor?

Krossa porslin? Hugga ved?


Jag brukar möblera om och storstäda i det läget, det är bara då energin finns.
 
jag bara måste uppmärksamma att du vill ha konstruktiva förslag ( och anser att du fått ett sådant)
:love::heart
Jag är inte dum i huvudet bara för att jag har ett rätt gravt självskadebeteende. ;) Jag är så pass självmedveten att jag ser vad som driver mig och det var självskadetankar just då. Alternativ 1 är ärligt talat 'bumpos självskadebeteende version 1.0'.
Jag känner så väl igen hur jag gång på gång scrollade igenom chatten igår kväll. Tack gode någon/något för att det inte fanns någon av mina gamla 'kontakter' online. För då vet jag inte vad som skulle kunna ha hänt.

På riktigt tack för att du ser det starka i mig Q! Jag har lite svårt för det just nu.
 
jag bara måste uppmärksamma att du vill ha konstruktiva förslag ( och anser att du fått ett sådant)
:love::heart
Jag är inte dum i huvudet bara för att jag har ett rätt gravt självskadebeteende. ;) Jag är så pass självmedveten att jag ser vad som driver mig och det var självskadetankar just då. Alternativ 1 är ärligt talat 'bumpos självskadebeteende version 1.0'.
Jag känner så väl igen hur jag gång på gång scrollade igenom chatten igår kväll. Tack gode någon/något för att det inte fanns någon av mina gamla 'kontakter' online. För då vet jag inte vad som skulle kunna ha hänt.

På riktigt tack för att du ser det starka i mig Q! Jag har lite svårt för det just nu.
 
Åååh, hugga ved! Jag älskar att hugga ved. Frågan är bara hur jag ska motivera det till pappa.

Ibland hjälper det faktiskt med en lång promenad. Gärna gråta under tiden för att få ut en del spänning, om det nu är tårar som ligger och lurar. Jag brukar behöva släppa ut spänningen (genom fysisk aktivitet ) innan tårarna kommer.
 
Skura spisen med tandborste har jag gjort (eller valfri annam extrem-städning). Det tar massa energi.......
Relativt konstruktivt :grin:
Hade de inte varit färdiga med uppbilningen av golvet i badrummet nere hade jag lätt kunnat göra det med sånt där järn en använder i slöjden nör en typ snider i trä. Och det hade hänt något i renoveringen.
 
Ibland hjälper det faktiskt med en lång promenad. Gärna gråta under tiden för att få ut en del spänning, om det nu är tårar som ligger och lurar. Jag brukar behöva släppa ut spänningen (genom fysisk aktivitet ) innan tårarna kommer.
Det är nog så. Men nu ska jag och mamma ut till en kal klippa på kusten. Hej hav, vind, klippa och hjärntömmande. Bör ge lite frid iaf.
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag känner inte att jag tycker om mitt barn längre. Hur överlever man det? Jag älskar honom och skulle offra livet för honom när som om...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
25 168
Senast: Amk
·
R
Kropp & Själ Vet inte vart jag ska börja, jag mår så fruktansvärt dåligt. Hela livet är upp och ner och jag vill bara gråta och skrika allt jag kan...
Svar
16
· Visningar
2 121
Senast: Raderad medlem 131045
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp