bumpo
Trådstartare
Är hos min Gangster. Vi har snackat halva natten och bråkat med norrmän på terrortelefonen andra halvan. Det är rätt skönt.Har du nån i din närhet att ringa för stöd?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är hos min Gangster. Vi har snackat halva natten och bråkat med norrmän på terrortelefonen andra halvan. Det är rätt skönt.Har du nån i din närhet att ringa för stöd?
Men jag har det lite som piska också, jag tänker acceptera att jag föll i natt men jag kan inte tillåta mig att göra om det för jag vill inte hamna i slutenvården. Vill inte bli inlåst igen.
Men jag tänker bombardera dig med frågor när jag får tummen ur att boka min Ungern-resa.
Men tack! Jag tror att det varit en anledning till att jag faktiskt överlevde. Det gör kanske det, är svårt för mig att se det objektivt. Jag hoppas på att kunna komma iväg om ungefär ett år. Det är lite en del i min plan att återta livet igen.Jag är så imponerad över att du klarar av att reflektera och analysera så mycket i det här läget. Det tyder på en sån otrolig styrka och förmåga till läkning tycker jag. Och fråga bara på, jag är kvar tre år till så säg till när det är dags!
jag tycker att du skulle haft ett alternativ tillJag vill något av tre saker just nu:
1: supa skallen av mig och haka på någon random hem från krogen.
2: supa skallen av mig och börja slåss med någon random.
3: vandalisera något.
Jag tror jag har massa känslor som behöver komma ut på ett kontrollerat sätt eller vad säger ni? Imorgon måste jag få tummen ur och på riktigt sysselsätta mig fysiskt. Några förslag på konstruktiv kanalisering av energi och känslor?
Det är ett rätt bra alternativ det med. Men det är ju konstruktivt. Jag är rätt destruktiv just nu. Därav frågan om konstruktiva tips.jag tycker att du skulle haft ett alternativ till
4: skaffa en boxarsäck och gå lös på ?
jag bara måste uppmärksamma att du vill ha konstruktiva förslag ( och anser att du fått ett sådant)Det är ett rätt bra alternativ det med. Men det är ju konstruktivt. Jag är rätt destruktiv just nu. Därav frågan om konstruktiva tips.
Jag vill något av tre saker just nu:
1: supa skallen av mig och haka på någon random hem från krogen.
2: supa skallen av mig och börja slåss med någon random.
3: vandalisera något.
Jag tror jag har massa känslor som behöver komma ut på ett kontrollerat sätt eller vad säger ni? Imorgon måste jag få tummen ur och på riktigt sysselsätta mig fysiskt. Några förslag på konstruktiv kanalisering av energi och känslor?
Jag är inte dum i huvudet bara för att jag har ett rätt gravt självskadebeteende. Jag är så pass självmedveten att jag ser vad som driver mig och det var självskadetankar just då. Alternativ 1 är ärligt talat 'bumpos självskadebeteende version 1.0'.jag bara måste uppmärksamma att du vill ha konstruktiva förslag ( och anser att du fått ett sådant)
Jag är inte dum i huvudet bara för att jag har ett rätt gravt självskadebeteende. Jag är så pass självmedveten att jag ser vad som driver mig och det var självskadetankar just då. Alternativ 1 är ärligt talat 'bumpos självskadebeteende version 1.0'.jag bara måste uppmärksamma att du vill ha konstruktiva förslag ( och anser att du fått ett sådant)
Åååh, hugga ved! Jag älskar att hugga ved. Frågan är bara hur jag ska motivera det till pappa.Krossa porslin? Hugga ved?
Jag brukar möblera om och storstäda i det läget, det är bara då energin finns.
Åååh, hugga ved! Jag älskar att hugga ved. Frågan är bara hur jag ska motivera det till pappa.
Åååh, hugga ved! Jag älskar att hugga ved. Frågan är bara hur jag ska motivera det till pappa.
Skura spisen med tandborste har jag gjort (eller valfri annam extrem-städning). Det tar massa energi.......
Relativt konstruktivt
Jag tänkte mest att vi bor i en villa som värms upp med en värmepump. Ved är rätt onödigt då.Att du vill göra något konstruktivt och fysiskt och du lovar att inte lämna tomten med yxan?
Hade de inte varit färdiga med uppbilningen av golvet i badrummet nere hade jag lätt kunnat göra det med sånt där järn en använder i slöjden nör en typ snider i trä. Och det hade hänt något i renoveringen.Skura spisen med tandborste har jag gjort (eller valfri annam extrem-städning). Det tar massa energi.......
Relativt konstruktivt
Det är nog så. Men nu ska jag och mamma ut till en kal klippa på kusten. Hej hav, vind, klippa och hjärntömmande. Bör ge lite frid iaf.Ibland hjälper det faktiskt med en lång promenad. Gärna gråta under tiden för att få ut en del spänning, om det nu är tårar som ligger och lurar. Jag brukar behöva släppa ut spänningen (genom fysisk aktivitet ) innan tårarna kommer.