Varje gång jag somnar om är han där. Jag hör fortfarande logikens röst tyst och svag och jag försöker verkligen fokusera på den. Det är han som är frihetsberövad och inlåst, det är han som gjort fel. Han som är dum i huvudet inte jag.
 
Varje gång jag somnar om är han där. Jag hör fortfarande logikens röst tyst och svag och jag försöker verkligen fokusera på den. Det är han som är frihetsberövad och inlåst, det är han som gjort fel. Han som är dum i huvudet inte jag.

Jag känner att du behöver hjälp och verktyg för att hantera det här. Det är verkligen ett helvete du varit igenom.
 
Jag känner att du behöver hjälp och verktyg för att hantera det här. Det är verkligen ett helvete du varit igenom.
Jag har ju fått en del verktyg och en del hjälp och mer är på väg. Men det är sjukt svårt att göra det där jag borde göra när hjärnan inte vill samarbeta för att den dels är nyvaken, dels är panikslagen och dels totalt pollenmosig. Men nu börjar det ordna till sig. Eller ja, inte pollendelen då men den klarar jag av att ignorera mesta delen av tiden. Och nu ska jag låna dusch wiiiii.
 
Pollen är verkligen ett djäkla skit. Nu första dagen på säsongen var jag helt däckad, trots massiv medicinering. Det är som att ha tjockt snor i hela hjärnan.
 
Pollen är verkligen ett djäkla skit. Nu första dagen på säsongen var jag helt däckad, trots massiv medicinering. Det är som att ha tjockt snor i hela hjärnan.
Pollen är verkligen värdelöst. Eller ja alltså ur allergisynpunkt iaf. Min näsa ser alkoholiserad ut. Grymt sexigt eller nått. Tur att det bara är hela svägerskans familj jag ska träffa på kalaset i kväll. :D
 
Mmm, just det där rinnandet är ju också en humörhöjare. Som en vårflod. Bara forsar. Ur ögon och näsa.

Sexigt är när jag springer runt med två tamponger i näsan. Det är en verklig invit till omgivningen (nej, jag gör det bara när jag är hemma och i avskildhet :D)
 
Så otroligt sexigt. :rofl: Jag kör mer på varianten konstant snytande så näsan antar en vacker rödlila nyans med en helt fantastisk ömhet. :p Tur att det är snabbt övergående iaf.
 
Så otroligt sexigt. :rofl: Jag kör mer på varianten konstant snytande så näsan antar en vacker rödlila nyans med en helt fantastisk ömhet. :p Tur att det är snabbt övergående iaf.

OM du väljer tampongspåret istället för snytandet avråder jag med bestämdhet plus-tamponger. Det får oanade konsekvenser för storleken på näsborrarna. Du tror kanske att det är bra att ta i från början.

Det är det inte.
 
OM du väljer tampongspåret istället för snytandet avråder jag med bestämdhet plus-tamponger. Det får oanade konsekvenser för storleken på näsborrarna. Du tror kanske att det är bra att ta i från början.

Det är det inte.
Jag fick upp den här bilden i skallen
33428_1237246164.jpg

:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:
 
Helvetes jävla kuk rövskit! Körde precis fingrarna i halsen och framkallade kräkningar...
 
Men jag är rädd, riktigt rädd att spärren brister nu.

Jag vet egentligen inte vad det bästa är i en sån här situation, den är så overklig men har du möjlighet att ringa någon av de du haft kontakt med på psyk? För att få utlopp verbalt om spärren brister.

Jag har följt tråden och hejjat på dig från sidlinjen. Önskar att det fanns något sätt att hjälpa på distans men det enda jag kan erbjud är husrum i Ungern om du skulle vilja komma långt bort från allt.
 
Jag vet egentligen inte vad det bästa är i en sån här situation, den är så overklig men har du möjlighet att ringa någon av de du haft kontakt med på psyk? För att få utlopp verbalt om spärren brister.

Jag har följt tråden och hejjat på dig från sidlinjen. Önskar att det fanns något sätt att hjälpa på distans men det enda jag kan erbjud är husrum i Ungern om du skulle vilja komma långt bort från allt.
Jag vet inte heller. Jag vet verkligen inte. Ytterligare kontakt med psyk skrämmer mig eftersom de pratade om slutenvård om det blev värre. Vilket i sig inte är orimligt egentligen. De är ju oroliga de också. Men jag har det lite som piska också, jag tänker acceptera att jag föll i natt men jag kan inte tillåta mig att göra om det för jag vill inte hamna i slutenvården. Vill inte bli inlåst igen. För då vinner ju Kukaset. Det ska han inte få.

Men tack! Nä, det är inte lätt att göra något när en sitter i ett helt annat land. Men jag tänker bombardera dig med frågor när jag får tummen ur att boka min Ungern-resa. ;)
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag känner inte att jag tycker om mitt barn längre. Hur överlever man det? Jag älskar honom och skulle offra livet för honom när som om...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
25 168
Senast: Amk
·
R
Kropp & Själ Vet inte vart jag ska börja, jag mår så fruktansvärt dåligt. Hela livet är upp och ner och jag vill bara gråta och skrika allt jag kan...
Svar
16
· Visningar
2 121
Senast: Raderad medlem 131045
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp