Hjälp, någon som vet varför han biter sig?

S

Sophieeklund

Min hund (snart 6 månader gammal) bitter sig på pungkulorna samtidigt som penisen är ute, och så kan han ligga jättelänge och så kommr det ett gurglande ljud hela tiden.
Någon som känner igen det och vet vad det är han gör och varför? :confused:

Tacksam för svar!

MVH // Sophie

trodde det först, men det är mer som att han biter tag i dom och sen bara ligger och andas (slickar?) på dom, så det gurglar jätte mycket. Han kan hålla på hur länge som hälst, en kvart är inte ovanligt.

Så gjorde min hund också väldigt ofta, fast inte på kulorna utan på penisen. Hade hade mkt problem med förhudsinfektion och annat skit.
Kan kanske vara något sånt på gång? Testa och kör en förhudsrens på honom, det tvättar upp och lindrar om han har några besvär.
Min hund älskade det, han kastade sig på rygg så snart han såg kartongen. Eller så var han en liten snuskhummer... :D

Finns i djuraffärer, säljs receptfritt. Fråga efter förhudsrens bara. Kanske finns det på apotek också, vet inte, har aldrig köpt det där. Hoppas det hjälper. :)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 548
Senast: fixi
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 783
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Hejsan! Jag och min kille är otroligt sugna på en hund. Han vill ha nu-nu-nu medan det är jag som bromsar eftersom jag såklart vill att...
2 3
Svar
50
· Visningar
5 353
Senast: hollypolly
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 919
Senast: valpköpare
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar