Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag undrar om du börjar bli ätstörd?Egentligen behöver jag inte gå upp i vikt så sett, ligger på en rätt bra vikt och enligt BMI är jag inte ens i närheten av underviktig och överlag är jag rätt nöjd, förutom att det känns som höftbenen kikar fram även om inte vikten på vägen ändrar sig. Så kanske var fel av mig att säga att jag rasar i vikt..
Grejen är att jag går egentligen inte ner i vikt på vågen, har legat stadigt runt samma vikt +/- lite grann, men det känns ändå som höftbenen blir allt tydligare. Varför vet jag inte och det är därför jag vill prata med någon. Jag tror inte jag kan få det svaret här på buke och aldrig det jag sökte efter heller, mer vart det var jag skulle vända mig.
I ursprungsinlägget står det att hon rasat i vikt.Att boka tid på VC för att du tycker att höftbenen känns tydligare utan faktisk viktnedgång är helt onödigt. Däremot skulle väl någon form av privat kostrådgivare kunna vara något, dina matvanor låter som att de har förbättringspotential.
I ursprungsinlägget står det att hon rasat i vikt.
Då kanske du skall läsa hela tråden? Där finns ett tydligt mönster.I det jag citerar skriver TS att hon ”inte går ned i vikt på vågen”.
Då kanske du skall läsa hela tråden? Där finns ett tydligt mönster.
Då kanske du skall läsa hela tråden? Där finns ett tydligt mönster.
Jag har läst hela tråden. Vad menar du med mönster?
Den enda som kan reda ut det är @RedHyuuga själv.TS skriver att hon inte gått ner i vikt senare.
Den enda som kan reda ut det är @RedHyuuga själv.
Har du gått ner i vikt, o isåfall hur mycket har du gått ner, o på hur lång tid?
Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har lagt märke till att jag blir mindre och mindre.
Tyvärr verkar det fettet som är på magen vara kvar, men det äter på allt annat.
Mina höftben börjar sticka ut, reflekterade att det gjorde ont att ha säkerhetsbältet på sig. Ej gjort det innan och kände att jag behöver hjälp.
Jag äter, men ändå tappar jag vikt. Jag vet inte vart jag ska vända mig, vårdcentralen, företagshälsan eller annat. Känner mig så vilsen i det hela.
I sin trådstart skriver hon rakt ut att hon ändå tappar vikt så @vallhund har rätt.
Fast sen skrev hon att det känns annorlunda kring höftbenen men att hon är viktstabil på vågen. Lite oklart så inte så konstigt att det är förvirrandeI sin trådstart skriver hon rakt ut att hon ändå tappar vikt så @vallhund har rätt.
Och senare skriver hon att hon inte gått ner i vikt.
Jag tolkar det som att @RedHyuuga upplever att kroppen förändras även om hon väger samma som tidigare.Ja så vilket av det stämmer?
Ja så vilket av det stämmer?
Jag tolkar det som att TS duckar frågan.Jag tolkar det som att @RedHyuuga upplever att kroppen förändras även om hon väger samma som tidigare.