Hitta tävlingar?

igbest

Trådstartare
Finns det något enkelt sätt att hitta tävlingar till Rallylydnad och eller agility förutom SBKtävling. Kan man göra på något sätt för att få upp de tävlingar som ligger närmast eller typ söka på distrikt eller län. Jag har SBKtävling men där måste jag väl skriva en ort i sökrutan.

SBK tävling är inte direkt sökvänligt, men om du klickar på avancerad sökning (just ovanför sökrutan) kan du t ex söka på distrikt och mellan vissa datum.

Finns det något enkelt sätt att hitta tävlingar till Rallylydnad och eller agility förutom SBKtävling. Kan man göra på något sätt för att få upp de tävlingar som ligger närmast eller typ söka på distrikt eller län. Jag har SBKtävling men där måste jag väl skriva en ort i sökrutan.
Du kan ju göra det mesta på sbk tävling både söka län distrikt och de tävlingar du är intresserad av :) klicka bara på avancerad sökning

Okej, jag har inte tittat så mycket på avancerad sökning. Får göra det när jag kommer hem :-) tack :-)

Du kan kryssa i enbart rallylydnad längst upp och ta bort alla andra kryss/bockar. Då kommer enbart alla rallylydnadstävlingar upp i listan.

OK. Om du då fortfarande går in på rallylydnad och sen klickar på avancerad uppe till höger. På den nya sdan som kommer upp så kan du söka på distrikt i mittenkolumnen, t ex mellannorrland eller övre norrland så får du enbart de tävlingarna.

OK. Om du då fortfarande går in på rallylydnad och sen klickar på avancerad uppe till höger. På den nya sdan som kommer upp så kan du söka på distrikt i mittenkolumnen, t ex mellannorrland eller övre norrland så får du enbart de tävlingarna.
Aha, tack :)

Liknande trådar

Hundträning Hej, Som vissa kanske läst innan har jag en 10 månaders ESS Jag behöver lite tips och råd kring just nosaktivering. Jag skulle hemskt...
Svar
11
· Visningar
884
Hundavel & Ras Hej, Inser att det finns svinmånga såna här trådar men hittar inte någon passande genom sökfunktionen. Jag och sambon söker en liten...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
11 386
Senast: ii-ssa
·
Hundträning Så, jag har aldrig lämnat mina hundar ensamma i bilen förutom en enda gång på 5-10 minuter. Jag vet ju inte hur dom var när jag var...
Svar
16
· Visningar
1 148
Senast: Lillefrun
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
6 745
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar