Stor fet jÀkla HISS!!!
Jag gillar den med. Lite dyr men bra som istÀllet för glass (fyller samma behov hos mig).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stor fet jÀkla HISS!!!
Ja verkligen! Dyrt men gott.Jag gillar den med. Lite dyr men bra som istÀllet för glass (fyller samma behov hos mig).
Nu har jag smakat körsbÀrsyoghurten. Hiss! Liten syrlig hint och mycket smak. Gillar ocksÄ att det inte Àr vanilj i.
Jag smakade första gÄngen idag och hÄller helt med!Nu har jag smakat körsbÀrsyoghurten. Hiss! Liten syrlig hint och mycket smak. Gillar ocksÄ att det inte Àr vanilj i.
Visa bifogad fil 147547
DISS
Ida Wargs schampo och balsam för volym. Jag provade denna pÄ chans eftersom duscholjorna Àr bra. Priset ligger emellan budgetprodukter och salongsprodukter och kostar dryga hundralappen. De luktar helt okej och inte sÄ starkt vilket Àr bra, men det Àr tyvÀrr allt. Mitt hÄr Àr sÄ flottigt dag tvÄ att det ser ut som om det vore dag fyra, det kÀnns dessutom torrt och matt pÄ ett sÀtt jag inte upplevt av andra schampo/balsam.
En annan negativ grej Àr sjÀlva flaskorna. De Àr iofs snygga men sjukt opraktiska. Schampot funkar bra men konsistens pÄ detta balsamet Àr tjockare Àn nÄgon inpackning jag haft, det Àr som smör nÀstan. Jag har inte ens anvÀnt en tredjedel av flaskan och det Àr redan nÀstan lite bökigt att fÄ ut produkten ur den.
Dessa var verkligen katastrof för mitt hÄr och jag har tunt. lÄngt hÄr som Àr obehandlat med tendenser till att fÄ flottig hÄrbotten (troligtvis för att jag Àr en torris i största allmÀnhet). Rekommenderas inte.
HÀr hissas allt möjligt, gammalt och nytt. De mesta Àr vÀl nytt för nÄgon.Den hÀr trÄden har hjÀlpt mig sÄ mycket. Jag har svÄrt att Àta (psykiska problem som jag inte ska tynga er med), men sedan jag började lÀsa i den hÀr trÄden sÄ har jag kÀnt mig mer peppad att prova ny mat. SÄ nu vill jag ge tillbaka nÄt positivt till trÄden. Stor HISS till mrs chengs grytbaser! Det Àr fÀrdiga thaigrytor som Àr jÀttegoda och otroligt enkla att laga. Man bara tillsÀtter det protein och de grönsaker man vill! Grytbaserna finns i flera olika smaker. Jag har provat green curry och panaeng curry och bÄda Àr goda, men min favorit Àr green curry.
HĂ€r finns info om alla sex smaker: https://mrschengs.se/produktkategorier/grytbaser/
Ps. Shit! Man kanske bara fÄr hissa nya produkter? FörlÄt i sÄ fall! Men ni fÄr bara inte missa dessa grytbaser.
Ja för mig var i alla fall dessa grytbaser nÄt helt nytt nÀr jag hittade dem vid Ärsskiftet.HÀr hissas allt möjligt, gammalt och nytt. De mesta Àr vÀl nytt för nÄgon.
Den hÀr trÄden har hjÀlpt mig sÄ mycket. Jag har svÄrt att Àta (psykiska problem som jag inte ska tynga er med), men sedan jag började lÀsa i den hÀr trÄden sÄ har jag kÀnt mig mer peppad att prova ny mat. SÄ nu vill jag ge tillbaka nÄt positivt till trÄden. Stor HISS till mrs chengs grytbaser! Det Àr fÀrdiga thaigrytor som Àr jÀttegoda och otroligt enkla att laga. Man bara tillsÀtter det protein och de grönsaker man vill! Grytbaserna finns i flera olika smaker. Jag har provat green curry och panaeng curry och bÄda Àr goda, men min favorit Àr green curry.
HĂ€r finns info om alla sex smaker: https://mrschengs.se/produktkategorier/grytbaser/
Ps. Shit! Man kanske bara fÄr hissa nya produkter? FörlÄt i sÄ fall! Men ni fÄr bara inte missa dessa grytbaser.
Vilka har du smakat? Har du nÄn favorit? Jag Àr en sÄn mes, för Àr alltid nervös att prova nya smaker.Dom Àr jÀttebra! Fina, rena smaker. Hiss frÄn mig med.
Vad finns det för smaker?
Ville bara lÀgga till (ang mrs cheng) att jag har provat att lÀgga i bambuskott. Det passar jÀttebra! Imorgon tÀnkte jag prova att lÀgga i skivade morötter ocksÄ, men vet inte om de kommer att bli tillrÀckligt mjuka?
à h tack! Det ska jag prova, att skiva dem riktigt tunt. Att steka dem Àr jag nog för lat för. Och blir det kvar lite tuggmotstÄnd sÄ Àr det nog bara gott, och nyttigt. Detta ska jag prova imorgon!Skiva morötterna riktigt tunt eller stek de en stund först
+1 pÄ den.Hiss pÄ dom andra smakerna i serien ocksÄ!
Jag kör oftast satay.Den hÀr trÄden har hjÀlpt mig sÄ mycket. Jag har svÄrt att Àta (psykiska problem som jag inte ska tynga er med), men sedan jag började lÀsa i den hÀr trÄden sÄ har jag kÀnt mig mer peppad att prova ny mat. SÄ nu vill jag ge tillbaka nÄt positivt till trÄden. Stor HISS till mrs chengs grytbaser! Det Àr fÀrdiga thaigrytor som Àr jÀttegoda och otroligt enkla att laga. Man bara tillsÀtter det protein och de grönsaker man vill! Grytbaserna finns i flera olika smaker. Jag har provat green curry och panaeng curry och bÄda Àr goda, men min favorit Àr green curry.