Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hiss! Mycket bär i paketet!
Visa bifogad fil 147992
Jag tycker faktiskt att många av Garants produkter är bättre än vad jag förväntar mig av ett billighetsmärke.
Och få tips på snabba räddningsplankor som underlättar vardagen är underbart!Ja för mig var i alla fall dessa grytbaser nåt helt nytt när jag hittade dem vid årsskiftet.
Garant är ju inte riktigt ett billighetsmärke. Det är Willys premiummärke.Ja verkligen!
Garant är ju inte riktigt ett billighetsmärke. Det är Willys premiummärke.
Eldorado är deras lågprismärke.Det ser ut som ett billighetsmärke och är ofta billigare än motsvarande från vanligt märke.
Ja, det finns mycket bra. Lidls Matriket har också många bra produkter.Jag tycker faktiskt att många av Garants produkter är bättre än vad jag förväntar mig av ett billighetsmärke.
Garant ska ju matcha marknadsledande produkt till ett lägre pris medan Eldorado som sagt är budgetvarianten.Det ser ut som ett billighetsmärke och är ofta billigare än motsvarande från vanligt märke.
Detta hade jag ingen aning om! Har också tänkt budget, pga. pris och utseende.Garant är ju inte riktigt ett billighetsmärke. Det är Willys premiummärke.
Haha, vi älskar det därVisa bifogad fil 148140
DISS!
Jag följer en del utländska matbloggare och mac'n'cheese verkar vara poppis. Eftersom jag gillar makaroner + ost tänker jag att en kombination borde funka, men nej absolut inte och fy fan vad vidrigt. I den här ska man dessutom tillsätta 4 msk smör (och mjölk) efter att makaronerna kokats. Det gör att den smakar mycket smör och känns flottig. Smakar i princip inte ost alls, men vad kan man förvänta sig av pulverost
Har ni något till då eller äter som det är?Haha, vi älskar det där
Ibland bacon i småbitar till.Har ni något till då eller äter som det är?
Jag hade aldrig köpt något sånt där när det är så enkelt att koka makaroner och riva ost.Visa bifogad fil 148140
DISS!
Jag följer en del utländska matbloggare och mac'n'cheese verkar vara poppis. Eftersom jag gillar makaroner + ost tänker jag att en kombination borde funka, men nej absolut inte och fy fan vad vidrigt. I den här ska man dessutom tillsätta 4 msk smör (och mjölk) efter att makaronerna kokats. Det gör att den smakar mycket smör och känns flottig. Smakar i princip inte ost alls, men vad kan man förvänta sig av pulverost
Så tänker jag om alla som köper t.ex. Frödings kladdkakor, det är enkelt att göra själv. Men likväl kan det vara gott.Jag hade aldrig köpt något sånt där när det är så enkelt att koka makaroner och riva ost.
Jag köper oftast klara. Är alldeles för lat för att baka och det är så perfekt att kunna ta ur frysen om det kommer besök.Så tänker jag om alla som köper t.ex. Frödings kladdkakor, det är enkelt att göra själv. Men likväl kan det vara gott.