Hiss och diss del 5

Nej, varför då? Jag gillar inte sån där majonnäsig potatissallad så det här låter ju som ett alternativ? Men supertrist om den också är äcklig :(
Jag gillar inte vinägrett, så alla sallader av de olika slag man häller olika sådana saker på blir för mig oätlig, därav var inte den heller god. Så en vanlig potatissallad gillar jag. Gillar du vinägrett och allt sånt folk häller på sallader så är den absolut säkert värd att testa! De bitarna som inte smakade så mycket sådant var rätt gott ändå. Så utan hade den ju gått ner hos mig.
 
Jag gillar inte vinägrett, så alla sallader av de olika slag man häller olika sådana saker på blir för mig oätlig, därav var inte den heller god. Så en vanlig potatissallad gillar jag. Gillar du vinägrett och allt sånt folk häller på sallader så är den absolut säkert värd att testa! De bitarna som inte smakade så mycket sådant var rätt gott ändå. Så utan hade den ju gått ner hos mig.
Jamen då så, smakar den som det står att den ska smaka så är det väl ett gott betyg :). Hoppas jag hittar den!
 
1719499317992.png


En förvånad HISS. Inköptes bara för att jag var lite rädd att maten inte skulle räcka när jag bjudit ett gäng att grilla hamburgare. Alla tyckte om den.
 
IMG_20240628_195451.jpg

Inte något märkvärdigt jämfört med ost i riktig ostaffär, men för en vanlig mataffär (i det här fallet Lidl) är den här helt okej. Först smakar den jaha men den växer i eftersmaken! Väl mogna fikon eller fikonmarmelad är gott till.
Så jag får säga en mild hiss.
 

Liknande trådar

Mat Hiss till Garants Nöt & Grönt-färs! God smak men lite vattnigare konsistens än vanlig köttfärs, vilket inte är så konstigt med tanke på...
2 3
Svar
44
· Visningar
1 446
Senast: hundtant
·
  • Låst
Mat Förra tråden är full, så här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss ;)...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
208 262
Senast: Enya
·
  • Låst
Tjatter Okej, här fortsätter vi hissa eller dissa (nya eller oftast hyfsat nya) produkter! Jag börjar med nya Sia Citroningefära, HISS...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
211 878
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Dreglar din katt?
Tillbaka
Upp