Hiss och diss del 5

Hiss! Mycket bär i paketet!
1000045989.jpg
 
9971dc8af46843578930909f8bc00c14.png


Hiss

Väldigt goda! Mindre än vad jag tänkte efter att bara ha sett paketet på bild, de är ungefär 3-4 cm i diameter bara. Smakar ganska precis som Cadbury fingers fast med något mer choklad.

Ska jag säga något negativt så är det att jag inte riktigt förstår vilken roll detta kex ska fylla. De är för små för att känna sig nöjd med en, de är täckta av choklad så de kladdar ganska lätt. Om man ska fika ser jag liksom inte att man drar fram dessa? Skulle kanske fungera fint som dekoration på kanske en tårta? De känns mer som godis än som fika. Men som sagt, försvinnande goda. Ett helt paket trycker man lätt på under 10 minuter. NEJ jag talar inte av erfarenhet denna gången, men det är enbart för att jag inte var ensam hemma.
 
1719415140559.png


DISS!
Jag följer en del utländska matbloggare och mac'n'cheese verkar vara poppis. Eftersom jag gillar makaroner + ost tänker jag att en kombination borde funka, men nej absolut inte och fy fan vad vidrigt. I den här ska man dessutom tillsätta 4 msk smör (och mjölk) efter att makaronerna kokats. Det gör att den smakar mycket smör och känns flottig. Smakar i princip inte ost alls, men vad kan man förvänta sig av pulverost :wtf:
 
Visa bifogad fil 148140

DISS!
Jag följer en del utländska matbloggare och mac'n'cheese verkar vara poppis. Eftersom jag gillar makaroner + ost tänker jag att en kombination borde funka, men nej absolut inte och fy fan vad vidrigt. I den här ska man dessutom tillsätta 4 msk smör (och mjölk) efter att makaronerna kokats. Det gör att den smakar mycket smör och känns flottig. Smakar i princip inte ost alls, men vad kan man förvänta sig av pulverost :wtf:
Haha, vi älskar det där :D
 
Visa bifogad fil 148140

DISS!
Jag följer en del utländska matbloggare och mac'n'cheese verkar vara poppis. Eftersom jag gillar makaroner + ost tänker jag att en kombination borde funka, men nej absolut inte och fy fan vad vidrigt. I den här ska man dessutom tillsätta 4 msk smör (och mjölk) efter att makaronerna kokats. Det gör att den smakar mycket smör och känns flottig. Smakar i princip inte ost alls, men vad kan man förvänta sig av pulverost :wtf:
Jag hade aldrig köpt något sånt där när det är så enkelt att koka makaroner och riva ost.
 

Liknande trådar

Mat Hiss till Garants Nöt & Grönt-färs! God smak men lite vattnigare konsistens än vanlig köttfärs, vilket inte är så konstigt med tanke på...
2 3
Svar
44
· Visningar
1 446
Senast: hundtant
·
  • Låst
Mat Förra tråden är full, så här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss ;)...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
208 268
Senast: Enya
·
  • Låst
Tjatter Okej, här fortsätter vi hissa eller dissa (nya eller oftast hyfsat nya) produkter! Jag börjar med nya Sia Citroningefära, HISS...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
211 888
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Dreglar din katt?
Tillbaka
Upp