Hiss och diss del 5

Åt Fizzypop som kulglass nyligen och hade ungefär samma upplevelse @Exile först "åh vad kul, smakar exakt rätt" och sen "ehh näe konstigt".
Jo om man bortser från konsistensen som verkligen var det största problemet i detta fallet, så är fizzypop för mig precis samma som pistage. Jättegott i ett par skedar, kanske en halv kula? Sen blir det bara för mycket. Svårt att beskriva riktigt men det är liksom en smak som tröttar ut fort typ.

Inte nytt, I guess, men jag är besatt. Så HISS!!!
konfekta-filidutter-hallon-65-g-1.webp

Jag är ny här på bukefalos, men jag har redan läst hela den här tråden. 😄 Började läsa den redan innan jag blev medlem p.g.a. att jag behövde matinspiration. Minns att ni har pratat om ostbågar, och ville bara tipsa alla som älskar ostbågar. De med smak av jalapeno är bäst! De är extra stora dessutom! 😍

Jag är ny här på bukefalos, men jag har redan läst hela den här tråden. 😄 Började läsa den redan innan jag blev medlem p.g.a. att jag behövde matinspiration. Minns att ni har pratat om ostbågar, och ville bara tipsa alla som älskar ostbågar. De med smak av jalapeno är bäst! De är extra stora dessutom! 😍

Håller helt med! Men de finns inte att köpa här längre :(

Liknande trådar

Mat Hiss till Garants Nöt & Grönt-färs! God smak men lite vattnigare konsistens än vanlig köttfärs, vilket inte är så konstigt med tanke på...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 715
  • Låst
Mat Förra tråden är full, så här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss ;)...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
213 334
Senast: Enya
·
  • Låst
Tjatter Okej, här fortsätter vi hissa eller dissa (nya eller oftast hyfsat nya) produkter! Jag börjar med nya Sia Citroningefära, HISS...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
217 131
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar