Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men även hiss på denna jag fann:
Visa bifogad fil 146797
Minns när jag som tonåring på 90talet ofta åt en tofuglass av något slag. Fattade inte då att den inte var gjord på mjölk förrän efter ett tag, men den var jättegod! Glass kan göras god utan att göras på mjölkprodukter (denna är ju gjord på det, men bara en tanke jag fick), men GBs Big Pack är verkligen misslyckad på den punkten.
Visa bifogad fil 146808
Hiss!
Söt god smak, men med friskhet kvar. Lite osäker dock på om den är i säsong riktigt än. Det är en ”sockermelon” så tänker att den generellt bör vara ännu sötare än den jag köpte.
Den jag köpt är dock betydligt friskare än honungsmelon och har inte den sötsliskiga (än) smaken som honungsmelonen kan ha.
Oavsett, ett gott alternativ!
Den heter Baby matisse eller Snöbollsmelon.
Nej det var strutglass, köpte den i butikens sortiment, vet inte om det var GB men tror nog inte det. Valde ofta den framför andra, just för den goda smaken.Kan det vara Tofu line? Det minns jag att vi hade hemma till våra grannbarn. Päronglassen var mycket god
Nu har jag testat glassbåtens årets sommarsmak, Rabarber och kardemumma. Får en HISS av mig med! Blev sugen på rabarberpaj och vaniljglass efteråt dock.
Stor HISS på denna. Köpte inför första turen till landstället nu i helgen och denna på rostad längtan med lite grönsaker var så god.Hiss! Icas Bondost tycker jag är jätte god, mild och gräddig smak.
Visa bifogad fil 145932