Ja mangon är sååå godMangon är ännu bättre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja mangon är sååå godMangon är ännu bättre
Helt Ok glass, men jag kände mig grundlurad. För smultron är det inte. Den innehåller inget smultron alls. Ser man på bilden så tror man vä lden innehåller smultronrippel? Inte då, men 2% hallon.... Skummjölk, grädde 22%, socker, vasslepulver (av mjölk), glukos-fruktossirap, hallon 2%, vegetabiliskt emulgeringsmedel (mono- och diglycerider av fettsyror), stabiliseringsmedel (fruktkärnmjöl, guarkärnmjöl, karragenan, pektin), färgande växtkoncentrat (rödbeta), surhetsreglerande medel (citronsyra), smultronarom.Nu ska jag använda mina powers for evil här eftersom jag vet att det finns fler än jag som har väldigt lätt för att köpa sådant som tas upp i den här tråden. Så jag lägger ut ett litet bete tänkte jag..
Visa bifogad fil 146420
Är det någon som provat denna och kan komma med ett utlåtande?
Jag stod och höll den i handen igår på Lidl men sambon hotade med att då blir det inget lördagsgodis för det var faktiskt bara torsdag. Han hade ju rätt tråkigt nog så det blev inget köp. Jag sneglade på innehållsförteckningen iaf och 22% grädde kändes lite snålt.. men kanske är den god ändå?
Testa den som heter Churros istället!Nu ska jag använda mina powers for evil här eftersom jag vet att det finns fler än jag som har väldigt lätt för att köpa sådant som tas upp i den här tråden. Så jag lägger ut ett litet bete tänkte jag..
Visa bifogad fil 146420
Jag stod och höll den i handen igår på Lidl men sambon hotade med att då blir det inget lördagsgodis för det var faktiskt bara torsdag. Han hade ju rätt tråkigt nog så det blev inget köp. Jag sneglade på innehållsförteckningen iaf och 22% grädde kändes lite snålt.. men kanske är den god ändå?
Jag letar och letar men hittar den inte. Är det alltså Lidl jag ska leta på!Nu ska jag använda mina powers for evil här eftersom jag vet att det finns fler än jag som har väldigt lätt för att köpa sådant som tas upp i den här tråden. Så jag lägger ut ett litet bete tänkte jag..
Visa bifogad fil 146420
Jag tänkte faktiskt inte på att kolla bärinnehållet när jag kollade förteckningen men jag tror nog att jag antog att det inte skulle vara så mycket smultron i. Smakade den smultron då? Jag känner att iaf för min del är det viktigare än om det är äkta eller inte.Helt Ok glass, men jag kände mig grundlurad. För smultron är det inte. Den innehåller inget smultron alls. Ser man på bilden så tror man vä lden innehåller smultronrippel? Inte då, men 2% hallon.... Skummjölk, grädde 22%, socker, vasslepulver (av mjölk), glukos-fruktossirap, hallon 2%, vegetabiliskt emulgeringsmedel (mono- och diglycerider av fettsyror), stabiliseringsmedel (fruktkärnmjöl, guarkärnmjöl, karragenan, pektin), färgande växtkoncentrat (rödbeta), surhetsreglerande medel (citronsyra), smultronarom.
Det ska jag göra. Men kan du beskriva hur den smakar? För jag har ätit churros två gånger i mitt liv och båda gångerna smakade det absolut ingenting? (utan såsen alltså)Testa den som heter Churros istället!
Japp! "varsågod"Jag letar och letar men hittar den inte. Är det alltså Lidl jag ska leta på!
Ja precis, ett litet hint av smultronsmak fanns det väl, men jag köpte min på något erbjudande, så jag ska inte klaga.Helt Ok glass, men jag kände mig grundlurad. För smultron är det inte. Den innehåller inget smultron alls. Ser man på bilden så tror man vä lden innehåller smultronrippel? Inte då, men 2% hallon.... Skummjölk, grädde 22%, socker, vasslepulver (av mjölk), glukos-fruktossirap, hallon 2%, vegetabiliskt emulgeringsmedel (mono- och diglycerider av fettsyror), stabiliseringsmedel (fruktkärnmjöl, guarkärnmjöl, karragenan, pektin), färgande växtkoncentrat (rödbeta), surhetsreglerande medel (citronsyra), smultronarom.
Älskade Filipinos förra gången de fanns att få tag i, var borta i några år men nu ser jag dom överallt. Jag. Vågar. Inte. Beroendet som lär återkommaVisa bifogad fil 146625
Smakar som den ser ut, kex överdraget med choklad. Helt ok chokladsmak, relativt torrt kex. Ingen sensation, men klart ätbar. Så 50/50? Varken hiss eller diss, men mer åt det senare.
Var hittade du denna?Visa bifogad fil 146625
Smakar som den ser ut, kex överdraget med choklad. Helt ok chokladsmak, relativt torrt kex. Ingen sensation, men klart ätbar. Så 50/50? Varken hiss eller diss, men mer åt det senare.
Vi har dem på Willys i alla fall.Var hittade du denna?
Kom att tänka på digestive bars, saknar dessa konstant.
Äsch då, jag var ju på Willys igår. Det har precis öppnat ett nytt Willys några mil från där jag bor, vi hade vägarna förbi så stannade där.Vi har dem på Willys i alla fall.
Har också testat dessa, blev diss för mig med.Visa bifogad fil 146655
På Willys köptes dessa. Det var 5 st för 10 kr? Det var ju länge sedan man såg ett sådant pangpris på nudlar. 5 för 20 eller 5 för 25 brukar det vara på butikerna här runt.
Aldrig sett detta märk förut, men ja.. för 2 kr/påsen så kändes det värt.
Jag kan säga som så att det kändes på smaken att det var 5 för 10.. Smakade mest salt. Gick ju att äta men är med råge de sämsta snabbnudlarna jag ätit och då tycker jag ändå de flesta är ungefär likadana, dessa var markant sämre.
Kommer nog använda resten av paketen till wok och slänga kryddpåsarna. Diss på dessa alltså.
På Hemköp.Var hittade du denna?
Kom att tänka på digestive bars, saknar dessa konstant.
Åh dom hade jag glömt!Kom att tänka på digestive bars, saknar dessa konstant.
Jag provade denna för några månader sedan, diss från mitt håll!Visa bifogad fil 146625
Gick tio meter med dessa i handen idag innan jag vände och la tillbaka domÄlskade Filipinos förra gången de fanns att få tag i, var borta i några år men nu ser jag dom överallt. Jag. Vågar. Inte. Beroendet som lär återkomma