Låter lovande! Mvh. trånade lite efter dem när jag var på ICA senast.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Låter lovande! Mvh. trånade lite efter dem när jag var på ICA senast.
Finns som chokladkaka också. Ännu godare.
Införskaffade en påse igår, det var ungefär lika gott som jag föreställt mig!@EmmaBovary köpte precis en påse på Konsum för att testa
Hisssssss! Hade kunnat ha ännu mer jalapenosmak dock. Köpte 2 påsar direkt
Visa bifogad fil 64295
Nu har jag smakat kakorna och Reeses var superäckliga och smakade riktigt illa. Stor diss.Köpte hem lite nyheter nu i helgen från hemmakväll. Har bara smakat en grej ännu och det var Marabou Popcorn som får en stor HISS
Dom andra två nyheterna som fick följa med hem var Marabou homestyle oreo cookie och Reeses cupcakes
Jag blev också tvungen att köpa en påse efter alla hiss här i tråden. Men jag tyckte att de var så där. Jag tyckte ostsmaken blev för svag. Men det är möjligt att de växer i smaken. Jag har inte ätit så mga ännu.Har numera en påse i skåpet. Blir provsmak imorn
Nya marabou popcorn HISS!
NYA jordnötsringar med choklad HISS!
Bra med mello nu så har man lite nya snacks varje lördag
Nej det är inte dom! Det är dessa som är så godaJag har sett er skriva om parmesanchips här i tråden - är det dom här ni menar?
Visa bifogad fil 64715
Jag köpte dom här om helgen efter att ha läst att det var bästa chipsen men jag var tyvärr inte så imponerad.
Aha tack! Får spana efter dom dåNej det är inte dom! Det är dessa som är så goda
Åh, de har jag också missat!Nej det är inte dom! Det är dessa som är så goda
Jag har. Tyckte inte de var ostiga allsÄr det nån som har provat estrellas eller olws cheddar sourcream chips? Finns ju nån liknande smak men den tyckte jag bara smakade sourcream.
De är så goda!!!Åh, de har jag också missat!
Jag har inte vågat köpa den efter att ha läst alla skeptiska vegankommentarer, men känns som att jag behöver prova den när jag får tillfälle.Vegansk kexchoklad! HISS! Sett på fb att många var skeptiska till att det är mörk choklad men tycker inte det smakar så mörkt sas.