Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Neeeej den var ju megagod!! Ny favorit!Jag försökte få tag på parmesanchipsen ikväll, men i brist på annat kom jag hem med Marabou Popcorn. Diss på den. Den bara växer i munnen, men jag är å andra sidan inte heller så förtjust i popcorn, crunchy corn eller havssalt.
Vi hittade den på ica häromdagen.Vart hittar ni Marabou Popcorn?
Hemmakväll.Vart hittar ni Marabou Popcorn?
Min blev uppäten tillslut, men det tog ett tag (säkert en dag eller två ).Neeeej den var ju megagod!! Ny favorit!
Vart hittar ni Marabou Popcorn?
Har hittat på Ica och Hemköp.Vart hittar ni Marabou Popcorn?
Jag köpte den på Ica Maxi. Det var en vedervärdig upplevelse.
Vad hade du för förslag?Jag tänker inte ens prova. Jag smakade en popcornglass för några år sen. Den var oätlig! Vi var ett gäng som hade en lite provsmakning av glass. Ingen tyckte om popcornglassen. Så popcorn i choklad känns inte alls alls lockande! Jag blev såå besviken på vinnaren de utsett i tävlingen! Mitt förslag lät såå mycket godare!
Vad hade du för förslag?
Jag tror att jag kan gilla popcornchoklad. Jag gillar te som smakar saltkola så ni kan ju tänka er
Tusen gånger godare. Men förmodligen är pekannötter dyrare, så då hade den inte kostat samma som de andra chokladerna. Popcorn är ju typ gratis, så vilken vinst det blir...Kanderade pecannötter
NEEEEEJ!!! NEJ NEJ NEJ NEJ!!!!!Enligt OLW's Facebook (3/2) produceras dessa inte längre utan har utgått på grund av för liten efterfrågan.
Okej, nu har jag smakat. Marabou Popcorn ÄR god
@LadyCovergirl fick du dina smaklökar i ett flingpaket?