Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är bara fullt och fast övertygad om att man inte ska blanda sött med salt (Knappt saltkola funkar.) Dessutom tycker jag inte om popcorn.
Jag var således ganska säker på att jag inte skulle gilla den men jag räknade iskallt med att pojkvän och dotter annars skulle offra sig
HISS!
Var väldigt tveksam innan jag smakade men det var väldigt gott (för gott).
Dillsmaken är svag, smaken av brynt smör är perfekt. Jag vill sällan äta chips utan dipp men denna behövs ingen dipp.
Visa bifogad fil 65004
Åh, sött och salt är ju den BÄSTA kombon !!Jag är bara fullt och fast övertygad om att man inte ska blanda sött med salt (Knappt saltkola funkar.) Dessutom tycker jag inte om popcorn.
Jag var således ganska säker på att jag inte skulle gilla den men jag räknade iskallt med att pojkvän och dotter annars skulle offra sig
Åh, sött och salt är ju den BÄSTA kombon !!
Alltså det här blir OT, men detta är verkligen en av de godaste äppelpajer jag har ätit. Flingsaltet bryter av och lyfter fram smakerna på ett helt otroligt gott vis !Folk är märkliga
Alltså det här blir OT, men detta är verkligen en av de godaste äppelpajer jag har ätit. Flingsaltet bryter av och lyfter fram smakerna på ett helt otroligt gott vis !
https://www.ica.se/recept/varldens-godaste-appelsmulpaj-714125/
Redan min farmor brukade aldrig laga eller baka något utan att tillsätta lite salt och lite sockerJag har alltid salt i min smuldeg, oavsett paj. Det märktes verkligen en gång när jag glömde det!
Visa bifogad fil 65023
DISS!
Fy fan vad rälig! Jag var skeptisk redan från början med salt vanilj, men nyfikenheten tog över. Men nej, den är verkligen riktigt, riktigt vedervärdig.
men BLÄ! Det lät inte ens gott. Inte ens som ett spännande experimentVisa bifogad fil 65023
DISS!
Fy fan vad rälig! Jag var skeptisk redan från början med salt vanilj, men nyfikenheten tog över. Men nej, den är verkligen riktigt, riktigt vedervärdig.
Jag tyckte dom var godaVisa bifogad fil 65023
DISS!
Du kan få minaJag tyckte dom var goda
Jag har alltid salt i min smuldeg, oavsett paj. Det märktes verkligen en gång när jag glömde det!