YesÄr det själva kexet som är pepparkaka?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
YesÄr det själva kexet som är pepparkaka?
HISS! olw Cheese snowballs
HISS! olw Cheese snowballs
Håller med, jättegoda!HISS! olw Cheese snowballs
Åh, då kanske jag kan köpa den till brorsan. Jag har funderat på vad jag ska köpa till honom i julklapp och undrat om jag kunde köpa någon öl eller så.Visa bifogad fil 38404
Stor HISS på denna! Godaste ölet jag druckit i år. Tydlig fatsmak, nästan åt whiskyhållet, lite melass och kakao men inte tung alls. Det var 33 cl ren njutning.
Jag t.o.m får en tydlig smak i hjärnan av vad det skulle smaka som all nyfikenhet är släckt!Ovanstående förstärker min åsikt att jag INTE behöver prova den...
Hur är de jämfört med deras vanliga cheese balls?HISS! olw Cheese snowballs
Du tänker på cheezeballs med tacosmaken? Ja dessa saknar tacosmak men har en cheddarsmak och man känner även sourcream tydligt.Hur är de jämfört med deras vanliga cheese balls?
Oj, jag har helt missat att de har nachosmak också men det står ju klart och tydligt på påsen ser jag nuDu tänker på cheezeballs med tacosmaken? Ja dessa saknar tacosmak men har en cheddarsmak och man känner även sourcream tydligt.
Oj, jag har helt missat att de har nachosmak också men det står ju klart och tydligt på påsen ser jag nu
Ska definitivt testa de här nya, det låter supergott!
Vad smakar den?Hiss på denna, lite oväntat nog. Trodde den skulle vara läskig men blev positivt överraskad
De verkar ha sålt slut tyvärrÅh, då kanske jag kan köpa den till brorsan. Jag har funderat på vad jag ska köpa till honom i julklapp och undrat om jag kunde köpa någon öl eller så.
Äsch! Har du kanske tips på någon annan?De verkar ha sålt slut tyvärr
Den påminner väldigt mycket om typ gräddkola i smaken. Inga starka kryddor på något sätt (jag hade trott typ drag av pepparkaka) och påminner lite om fudge i konsistensen.Vad smakar den?
Helt utan tillsatt socker ja. Men inte helt utan socker i och med att den innehåller bär/frukt.
Ja, men det är väl bra ändå om man jämför med andra smaksatta yoghurtar!Helt utan tillsatt socker ja. Men inte helt utan socker i och med att den innehåller bär/frukt.
Precis, det var så jag skulle skrivit förståsHelt utan tillsatt socker ja. Men inte helt utan socker i och med att den innehåller bär/frukt.