Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Diss. Smakar precis som den vanliga. Ville ha nåt juligt ju =(
Jag håller med! Jag tyckte att den var jättegod och den smakade definitivt inte som originaletKänner du inte kanelsmaken? Den är ju perfekt!
Jag håller med! Jag tyckte att den var jättegod och den smakade definitivt inte som originalet
Hmm jag kanske hade otur? Tyckte att den luktade kanel, men kände typ inget.Känner du inte kanelsmaken? Den är ju perfekt!
Du får prova att smutta och smacka med tungan?Hmm jag kanske hade otur? Tyckte att den luktade kanel, men kände typ inget.
Oj, tyckte det var en väldigt tydlig kanelsmak men från mig får den DISS i alla fall eftersom jag inte vill dricka kanel.
Diss. Smakar precis som den vanliga. Ville ha nåt juligt ju =(
Men varför köpte du den då?Oj, tyckte det var en väldigt tydlig kanelsmak men från mig får den DISS i alla fall eftersom jag inte vill dricka kanel.
Nyfiken, tänkte att det kunde ju fungera men nej. Smakar som Cola blandat med mjölken som blir över efter risgrynsgröten.Men varför köpte du den då?
Nyfiken, tänkte att det kunde ju fungera men nej. Smakar som Cola blandat med mjölken som blir över efter risgrynsgröten.
Nyfiken, tänkte att det kunde ju fungera men nej. Smakar som Cola blandat med mjölken som blir över efter risgrynsgröten.
Åh, jag som gillade den för att den är lite lingon-sur och drag av ingefära! Upplever den som mindre kladd-söt som ofta glögg kan vara. Är perfekt med en slatt mörk rom i.Visa bifogad fil 39462
Blir diss på Pluras alkoholfria glögg.
Jag är en riktig sockerråtta men till och med jag tycker den här är för söt. Det är så läpparna vill skrynkla sig typ. Sedan saknar jag också de där lite tyngre kryddorna, det är lite väl blommigt och saftigt i den här för min smak.
Jag är uppvuxen men Cola och vaniljglass, det är dock gott.Hahaha, alltså DET skulle ju skära sig! Jag tycker mer det smakar som coca cola med en kanelstång på sidan av sugröret.
Jag är uppvuxen men Cola och vaniljglass, det är dock gott.
Är det själva kexet som är pepparkaka?
HISS! Lagom smak av pepparkaka, känns tydligt men utan att bli för långt från originalet