Sv: hingstval i år??!
glæder mig til at se ham "live" på flyinge
glæder mig til at se ham "live" på flyinge
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oh, det är lätt, ett år fick min käre make en häst av mig på fars dag. Bara att köpa och säga grattis!
Det var ju iof en måttligt populär present så jag fick offra mig att ta hand om den.
Det kanske är en strulig årgång! Min 91:a är också bökig och får gå som ridhäst i ett år till tror jag.
Har försökt locka Mrs L till att tävla stoet, det är bara att styra och hålla i sig, men hon e svårflirtad den fegisen.
Lilla gumman, detta är ett forum för fälttävlan, så det är det som jag anmäler er till och gärna med denna klädseln:
Det kanske är en strulig årgång! Min 91:a är också bökig och får gå som ridhäst i ett år till tror jag.
Har försökt locka Mrs L till att tävla stoet, det är bara att styra och hålla i sig, men hon e svårflirtad den fegisen.
Verkar vara drag i Nasse
Har du inte nyktrat till efter helgen? Det är ju du som är Nasse, hästen heter Jagularen!
Vi va väl Nasse ihop liksom........hmm.......... shit vad ja yrar......well.........jag ger mej...bättre o va tyst o tas för att va dum, än öppna munnen o undaröjja alla tvivel...eller?
Där slog du huvudet på spiken Nasse... eller jagularen... eller hur det nu var
Flickor, flickor! Ska vi styra upp tråden igen kanske?
/Pooh, inte blond nånstans.
tråkmåns