hingstval i år??!

Sv: hingstval i år??!

Oh, det är lätt, ett år fick min käre make en häst av mig på fars dag. Bara att köpa och säga grattis! ;)
Det var ju iof en måttligt populär present så jag fick offra mig att ta hand om den.:angel:

Det var en himla bra idé. Att jag inte kommit på den. Tjejerna kan ju ge pappa ett sto. :idea:

Har just nu ett sto som är pensionerat (även från avel, 26 i år) och ett sto -91 som ger en ångest vid dräktighet så hon får vila. Börjar dock längta efter att välja hingst.:idea:

JM verkar helt i min smak. Fast han hade passat bättre på mitt pensionerade sto. Vi får se..

Det kanske är en strulig årgång! ;) Min 91:a är också bökig och får gå som ridhäst i ett år till tror jag.
Har försökt locka Mrs L till att tävla stoet, det är bara att styra och hålla i sig, men hon e svårflirtad den fegisen. :devil:

Det kanske är en strulig årgång! ;) Min 91:a är också bökig och får gå som ridhäst i ett år till tror jag.
Har försökt locka Mrs L till att tävla stoet, det är bara att styra och hålla i sig, men hon e svårflirtad den fegisen. :devil:

:rofl: .....ojojoj Charlie lilla.....hur ska ja kontra detta?? Se till att anmäl lille Nasse till nästkommande hopptävling då så får vi väl åka o hämta en blå/gul.....du kan ju se om du får med Ior o Puh på ett hörn oxå ifall de vill ta revansch :D

Lilla gumman, detta är ett forum för fälttävlan, så det är det som jag anmäler er till och gärna med denna klädseln:
julshowbordetW.jpg

Lilla gumman, detta är ett forum för fälttävlan, så det är det som jag anmäler er till och gärna med denna klädseln:
julshowbordetW.jpg

:eek: DU ÄR GALEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!

så du menar att ja inte skulle våga hoppa en terrängklass med henne då?? hmm...d skulle ja nog...men då lär det ju inte bli mister som utmanare...du kanske vill att ja ska vinna över Cassius istället då då :devil: och rosa måste ju vara givet i terrängen...Men dock inte i kjolen tror ja =)

I övrigt tycker jag detta glidit från ämnet lite.....med tanke på att varken ja eller Winnie är någon hingst på något sätt :rofl:

Jag vill, jag vill! :D Skicka den till Stockholm bara så ska det nog lösa sig.. ;)

Eller så skickar du över henne till hennes syrra så jag har något att rida på :angel: "Min pålle" blev ju utdömd i förra veckan så jag har inget att rida på :cry: ;)

Så himla trist Nelle...:cry:

Till er bägge: men då har ju inte jag nån skogsmullehäst, ni bor för långt bort!

Har du inte nyktrat till efter helgen? Det är ju du som är Nasse, hästen heter Jagularen! :devil:

Vi va väl Nasse ihop liksom........hmm..........:rofl: shit vad ja yrar......well.........jag ger mej...bättre o va tyst o tas för att va dum, än öppna munnen o undaröjja alla tvivel...eller? :D

Vi va väl Nasse ihop liksom........hmm..........:rofl: shit vad ja yrar......well.........jag ger mej...bättre o va tyst o tas för att va dum, än öppna munnen o undaröjja alla tvivel...eller? :D

Där slog du huvudet på spiken Nasse... eller jagularen... eller hur det nu var ;)

Allt jag har att säga är att JAG HÅLLER MED! Man kan lixom ta snabbaste vägen ut om man trasslat in sig då. :angel: Mycket bra, mycket bra!

Flickor, flickor! Ska vi styra upp tråden igen kanske? :angel:

/Pooh, inte blond nånstans.

Hon hade nog mått bra av att trimmas i dressyr av dig. :bow: Fast hon får stanna här i skogen.

Liknande trådar

Dressyr Nu har nya TR kommit. Ser fram emot att tävla utan nosgrimma (om han vill vara tävlingshäst). Och jag ser fram emot att döma fler...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
5 869
Senast: sweep
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Bakom storfavoriten Storbritannien ser OS i Paris ut att bli det mest öppna mästerskapet i fälttävlan på många år, och Sverige finns med...
Svar
0
· Visningar
175
Senast: Gunnar
·
Fälttävlan Min dotter är anmäld till sin första fälttävlan med sin ponny. En p70. Vad ska vi tänka på? Jag är inbiten islandshästryttare med noll...
Svar
11
· Visningar
1 193
Senast: Ajda
·
Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
500
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka