hingstar e eller ue Leandro!

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare design4life
  • Startdatum Startdatum
D

design4life

Hej alla! Finns någon som har koll på hingstar e eller ue Leandro och som verkar i svensk avel lr i alla fall går att importera TAI? Man vill ju gärna få fram en egen liten Levisto Z:) Han är också far till en superfin dressyrhingst från Bluehors.

Sv: hingstar e eller ue Leandro!

Hej alla! Finns någon som har koll på hingstar e eller ue Leandro och som verkar i svensk avel lr i alla fall går att importera TAI? Man vill ju gärna få fram en egen liten Levisto Z:) Han är också far till en superfin dressyrhingst från Bluehors.

Det är inte Leandro som har präglat Levisto utan hans mor som är helsyster med holsteinerhingsten Clinton.;)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 846
Senast: Maniac123
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 926
Senast: mamman
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 834
Senast: Johanna1988
·
Avel Skulle vi inte kunna ha en tråd där vi länkar alla sidor vi vet där man kan hitta tävlingsresultat/bedömningsresultat/tidigare avkommor...
2
Svar
20
· Visningar
5 323
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka