JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Att hitta utländska resultat
Drar upp den här gamla tråden då jag behövde leta upp den finska resultatsidan också:
https://kipa.ratsastus.fi/horses/
Man kan söka på namn men även t.ex. alla hästar födda i Sverige ett visst år, bra för mig som leker detektiv och försöker ta reda på vart hästar har tagit vägen, då kan jag kolla av en hel årgång i taget och behöver inte söka på alla namn separat
Även Schweiz resultatsida:
https://info.swiss-equestrian.ch/
Fyll gärna på om det finns fler sidor som fattas i tråden!
Islandshäst
Jag lovade i en annan tråd att leta fram text och bild från mina böcker om de islandshästar som importerades till Sverige på 1910-talet...
Bjuda mamma på middag+övernattning
Fritid Högbo bruk kanske skulle vara trevligt? Med reservation för att jag inte varit där på strax tio år. Men blir inom en ganska rimlig...
Entourage
1 minut sedan
Sova över hos killar
Övr. Barn Jag har också en helt del fula erfarenheter i bakfickan (så att säga) men trist nog kommer det förmodligen att hända ändå. Jag är...
Sel
3 minuter sedan
Svar: 141
Visningar: 5 659
Barn
Sommartid
Samhälle Jag föreslår att du googlar och läser. Tror att du kommer att hitta en massa bra förklaringar från t.ex. sömnforskare. Det finns mycket...
bettysmatte
6 minuter sedan
Allt om bur till bilen
Övr. Hund Låt oss snacka lite hundburar till bilen! Vad för typ av bil, hund och bur har ni?
Jag har i nuläget en stor kombi som mina föräldrar...
_Zacke_
4 minuter sedan
Svar: 0
Visningar: 0
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Valpkurs försök 1 avklarat! Om du letar efter ett snabbt och garanterat sätt att få tinnitus har jag en chihuahua att sälja dig...
geting
23 minuter sedan
Svar: 875
Visningar: 49 743
Hund
Hönstråden II
Lantbruksdjur Då hinner du kanske även äta lite nyplockade ärtor själv. :up:
Mia_R
35 minuter sedan
Svar: 1 926
Visningar: 182 848
Djur