hindermatrial

H

hannanilsson

nu vet inte jag om jag lägger det i en rätta tråden men men, är detnågon som vet vart man kan köpa billig hindermartial eller beskrivingar på hur man kan köpa själv!:bump: :D

Sv: hindermatrial

Lånar din tråd lite;)

Hur blev det för er som beställde det där billiga hindermaterialet på nätet som vi hade uppe i en tråd förr. Flera skulle skriva när dom fick hem det. Rykten gick ju om att det var gjort av papp som regnade bort typ:o

Kommer inte ihåg vad det hete, det det finns det kanske någon annan som gör:D

Byggmax?
Fot som är jätte enkel att bygga själv:
4730231.jpg

Nej men jag hittade dom ju här på buke, dom finns i annonserna. Sök där, dom av papp alltså. Namnet på företaget flög bort när jag börja skriva:angel:

Ingen som fått sina varor därifrån??

Liknande trådar

Hoppning Det finns en tråd för dressyren så det behövs en för hoppningen också. Laget meddelades igår och det blir samma ryttare som i Tokyo och...
53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
52 004
Senast: fio
·
Hemmet Vi planerar att skaffa pool till våren, så jag tänkte börja se mig omkring lite redan nu. Problemet är att jag inte vet något alls om...
Svar
6
· Visningar
626
Senast: Luzzan
·
Kropp & Själ Jag saknar en tråd för uppskattning av goda gärningar, trevliga interaktioner och vardagshjältar. När dagstidningen kom i pappersformat...
Svar
7
· Visningar
479
Senast: co-SMAD4
·
Skola & Jobb Arbetsförmedlingen vill utreda vad jag har för verklig arbetsförmåga. Det välkomnar jag. Haken är att jag har fått ställa av min bil av...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
14 622
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • Barn som inte sover
  • Baka matbröd - enklare än du tror!