Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men jösses.
Som jag har skrivit flera gånger, tycker jag inte att man ska lägga sig i andras relationer på det sättet att man berättar sådant.
Men jösses?
Alltså vill du inte veta sanningen...men vägrar svara på min fråga.
Ditt val.
Fast det jag skrev byggde ju på att du/man inte vet om det och då inte lider av det.
Vet du inte om det, får du ju inte heller tillfälle att tycka att det är asbra, hur olik KD du än vill vara.
Utgår du ifrån att otrohet alltid innebär att man bedrar sin partner?
Under ca tio års tid rökte jag ett halvt paket cigaretter om dagen, utan att vare sig min kramiga ickerökande och ENORMT antirökande sambo eller mina kramiga definitivt ickerökande mammasniffande barn märkte det. Jag är VÄLDIGT övertygad om att ett känslomässigt engagemang i en annan människa skulle vara en bagatell att dölja i jämförelse.
Nej, vet jag inte om det finns det ju massa saker som inte behöver vara ett problem alls. Nu förutsatte jag dock att detta skulle ha nått mig, annars blir ju diskussionen tämligen ointressant. Vad kan jag tycka om nåt jag inte ens känner till?Vet du inte om det, får du ju inte heller tillfälle att tycka att det är asbra, hur olik KD du än vill vara.
Att du tolkar det som att jag vill leva i en drömvärld kan jag inte hjälpa.
Båda familjerna fanns på en ort så han var egentligen varannan vecka med den ena familjen i förort x och varannan vecka med familijen i förort y. Båda familjerna trodde att han jobbade i en annan stad. Till exempel. Sen så var han på många repmöten.