Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men då märkte du ju trötthet och apati? Att han sedan ljög om orsaken är en annan sak - men du märkte att han var trött och apatisk.
Fast det JAG menar är att engagemanget inte alls behöver minska! Det kan till och med vara precis tvärtom.
jag inte kommer att märka något, om det händer.
Fast det JAG menar är att engagemanget inte alls behöver minska! Det kan till och med vara precis tvärtom.
Och vad är då problemet? Om ens partner är mer hängiven och delaktig än någonsin?
Om någon skulle träffa på min man på dejtingsajt, vill jag faktiskt inte att de meddelar mig.
Jomen precis. Ett känslomässigt engagemang i en annan människa måste märkas. Om man överhuvudtaget känner varann.
Så nej, bara för att min sambo fortfarande är rar och go med mig så betyder inte det att jag måste tycka att det är asbra och kul att han har en till flickvän.
Är du rädd för sanningen? Varför vill du inte veta om din man går bakom ryggen på dig?
(Om du ser min man på en dejtingsida och anser att detta är en sanning som det är viktigt för mig att känna till, kan jag inte hindra dig från att berätta det för mig.)
Men du vill inte veta om det, skrev du ju. Min fråga är varför. Varför vill du inte veta om din man bedrar dig?
Intressant!
Jag är rätt säker på att jag inte skulle agera på det. Men om kompisens fästman började stöta på mig via dejtingsajten, så skulle jag ta honom lite i örat. Därför att han inte får stöta på mig. Jag skulle tex inte hota med att skvallra för kompisen.
Om någon skulle träffa på min man på dejtingsajt, vill jag faktiskt inte att de meddelar mig.
Jag klarar verkligen inte av när folk gräver i andras relationer på det där viset, oavsett om det gäller kärleksrelationer eller andra sorters.