Helgtråden

Och jag kan inte cykla :o

Jag trodde ju att det skulle vara liiite säkrare då det var ju iallafall ett par centimeter ned till marken ju! Mutter, mutter...
Åh jag kom på en sak med hjul som jag faktiskt kan! Sparkcykel! :D

Äsh då finns ju allafall ett styre att hålla sig i:idea: det går inte snabbt när jag cyklar men det brukar gå framåt och åt rätt håll:p

Sparkcyklar är icke glömmeralltsäkra:cool:

Och jag kan inte cykla :o

Jag trodde ju att det skulle vara liiite säkrare då det var ju iallafall ett par centimeter ned till marken ju! Mutter, mutter...
Åh jag kom på en sak med hjul som jag faktiskt kan! Sparkcykel! :D

Äsh då finns ju allafall ett styre att hålla sig i:idea: det går inte snabbt när jag cyklar men det brukar gå framåt och åt rätt håll:p

Jag är trött, inte trög. :cry:

;)

Haha, nära skjuter ingen hare, visst? :D
Och så fick jag en dum blåsa på en tå av sparkcykeln en gång också (hade totalt fel skor) ...
Bah. Jag håller mig till mina ben, och fordon som framförs av andra.

Det är just styret som är mitt problem, jag såg nästan ut att ha parkinsons när jag försökte. Och då åker man ju ned i diket :grin:
Jag skulle behöva prova en sån där trehjulning...

Och så fick jag en dum blåsa på en tå av sparkcykeln en gång också (hade totalt fel skor) ...
Bah. Jag håller mig till mina ben, och fordon som framförs av andra.

Det är just styret som är mitt problem, jag såg nästan ut att ha parkinsons när jag försökte. Och då åker man ju ned i diket :grin:
Jag skulle behöva prova en sån där trehjulning...

Det går att ha stödshjul också, då blir det fyra hjul:idea:

Annars har jag sett enhjulingar utan styre:angel:

Du litar på andra? :eek:
... Ja, mycket mera än vad jag litar på mig själv :angel::D
Det går att ha stödshjul också, då blir det fyra hjul:idea:

Annars har jag sett enhjulingar utan styre:angel:
Bra förslag! Konstruktivt! Vilken tur du har @Asko :D
Ni vill bara mörda mig :cautious:

Och nu har jag förflyttat mig till mobilen då jag inte märkte hur sent det är. Problemet är att någon verkar ha satt in en slags buke-spärr på den :cautious: (Det är en konspiration mot mig!) Så efter en liten stund så kan jag inte längre svara på något då svarsrutan försvinner. Därmed önskar jag redan nu er god natt (eller morgon hur ni än ser det)! :D

... Ja, mycket mera än vad jag litar på mig själv :angel::D

Ni vill bara mörda mig :cautious:

Och nu har jag förflyttat mig till mobilen då jag inte märkte hur sent det är. Problemet är att någon verkar ha satt in en slags buke-spärr på den :cautious: (Det är en konspiration mot mig!) Så efter en liten stund så kan jag inte längre svara på något då svarsrutan försvinner. Därmed önskar jag redan nu er god natt (eller morgon hur ni än ser det)! :D

God natt! Sov gott, och dröm om cyklar! :D

Liknande trådar

Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
299
Senast: DarkInNight
·
Samhälle Vad tror ni om honom som väntas till Sverige nästa helg?
2
Svar
23
· Visningar
1 751
Mat Jag är nu i en relation där mitt ointresse för mat och matlagning börjar bli ett problem. Det är inte nytt för mig att vara i denna...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 246
Senast: Freazer
·
Gnägg I mina efterforskningar till min bok ramlade jag på den här filmen från 1929 från armens rid- och körskola. Kanske finns det fler här...
Svar
9
· Visningar
1 202

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVI
  • Nyårstråden
  • Textilåtervinning

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar