Jag gillar att leva farligt!Höhö.
Hahaha, ja du får helt enkelt lägga dig på golvet och sedan inte röra dig därifrån! Enda sättet jag kan se!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag gillar att leva farligt!Höhö.
Hahaha, ja du får helt enkelt lägga dig på golvet och sedan inte röra dig därifrån! Enda sättet jag kan se!
Och jag kan inte cykla
Jag trodde ju att det skulle vara liiite säkrare då det var ju iallafall ett par centimeter ned till marken ju! Mutter, mutter...
Åh jag kom på en sak med hjul som jag faktiskt kan! Sparkcykel!
Och jag kan inte cykla
Jag trodde ju att det skulle vara liiite säkrare då det var ju iallafall ett par centimeter ned till marken ju! Mutter, mutter...
Åh jag kom på en sak med hjul som jag faktiskt kan! Sparkcykel!
Jag gillar att leva farligt!
Äsh då finns ju allafall ett styre att hålla sig i det går inte snabbt när jag cyklar men det brukar gå framåt och åt rätt håll
Sparkcyklar är icke glömmeralltsäkra
Äsh då finns ju allafall ett styre att hålla sig i det går inte snabbt när jag cyklar men det brukar gå framåt och åt rätt håll
Taskig klubba!
Och man skulle säkert lyckas med den fantastiska konsten att slå sig själv med klubban när man trillar
Och så fick jag en dum blåsa på en tå av sparkcykeln en gång också (hade totalt fel skor) ...Haha, nära skjuter ingen hare, visst?
Det är just styret som är mitt problem, jag såg nästan ut att ha parkinsons när jag försökte. Och då åker man ju ned i diketÄsh då finns ju allafall ett styre att hålla sig i det går inte snabbt när jag cyklar men det brukar gå framåt och åt rätt håll
Jag sa att jag gillar att leva farligt, inte att jag är självmordsbenägen kvinna!Betyder det att jag ska hojta till när nästa try on är?
Och så fick jag en dum blåsa på en tå av sparkcykeln en gång också (hade totalt fel skor) ...
Bah. Jag håller mig till mina ben, och fordon som framförs av andra.
Jag sa att jag gillar att leva farligt, inte att jag är självmordsbenägen kvinna!
Och så fick jag en dum blåsa på en tå av sparkcykeln en gång också (hade totalt fel skor) ...
Bah. Jag håller mig till mina ben, och fordon som framförs av andra.
Det är just styret som är mitt problem, jag såg nästan ut att ha parkinsons när jag försökte. Och då åker man ju ned i diket
Jag skulle behöva prova en sån där trehjulning...
... Ja, mycket mera än vad jag litar på mig självDu litar på andra?
Det går att ha stödshjul också, då blir det fyra hjul
Annars har jag sett enhjulingar utan styre
Ni vill bara mörda migBra förslag! Konstruktivt! Vilken tur du har @Asko
Ja men eller hur? Och så en kamera på hjälmen som dokumenterar hur det går? Gärna i realtid! Vasägeru @Asko ?
Medhjälp till mord här också!Ja men eller hur? Och så en kamera på hjälmen som dokumenterar hur det går? Gärna i realtid! Vasägeru @Asko ?
... Ja, mycket mera än vad jag litar på mig själv
Ni vill bara mörda mig
Och nu har jag förflyttat mig till mobilen då jag inte märkte hur sent det är. Problemet är att någon verkar ha satt in en slags buke-spärr på den (Det är en konspiration mot mig!) Så efter en liten stund så kan jag inte längre svara på något då svarsrutan försvinner. Därmed önskar jag redan nu er god natt (eller morgon hur ni än ser det)!
Medhjälp till mord här också!