Ajfan!
Man skulle nog vara utvilad sedan dock?
Jo, frågan är om det skulle vara värt det, kanske inte kommer någon prins och väcker mig ur min djupa sömn, känns lite riskfyllt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ajfan!
Jo, frågan är om det skulle vara värt det, kanske inte kommer någon prins och väcker mig ur min djupa sömn, känns lite riskfyllt?
Ajfan!
Alltså jag vet inte, men en snubbe som håller på och kladdar på dig när du sover känns inte som ett lyckodrag direkt? Du klarar dig bättre utan en sådan snubbe!
Så du tycker att jag borde DUMPA?
Jag fick nyss en knasig ide omatt köra en varulvslek med törnrosatema nya roller och allt, tänk vad en liten reklamm kan ställa till med
@Mammas jättesöt
Ordet får mig att tänka på aristocats "alla snubbar vill ju vara katt"
(å varför min hjärna började tänka på disneyfilmer vet jag inte, var länge sedan jag såg någon..)
Tycker jag med. Inte partisk, jag inte.
Hahah, jag använder det jämt, så mia associationer är borta.
(Äh, det är ju för att du skulle sova i hundra år av ditt nya NATURLIGA sömnmedel kommer du väl ihåg? Du borde kanske sova! )
Ah just det Fast om jag går å sover i hundra år så har du ju ingen att snacka med
Jag gick ju upp 19 någonting efter att ha legat i sängen ett dygn å jag blir nog upppe ett tag till
Ja, det vore trist! Dessutom kan jag inte lova att jag lever om hundra år.
Sant, så var det ja. Är du inte trött ändå? Jag har mindre än en timme kvar innan jag ska GÅ hem. Lite lätt opepp på det.
Nu lyssnar jag på The Sounds.
Nä har ju nyss pignat till har till och med fått igång en tvättmaskin
Det är nytigt med motion, tänk att du tränar upp dig så du kan tacklas lite extra när du spelar roller derby, öva på en lycktstolpe eller något
Du skriver PÅ BUKE, att du TVÄTTAR, klockan FEM PÅ MORGONEN?? Du är modig du!
Hahaha! Faktum är att jag faktiskt övat på lite moves när jag var ute och gick inatt. Fånigt, jag vet.
Haha, jag bor inte i lägenhet, jag har ingen bor hemma hos föräldrarna som bor i hus tvättmaskinen står i källaren så den stör ingen så jag kan tvätta hela natta
Jag ser det framför mig hur du skäjtar omkring i mörkret och tacklar inbillade motståndare
The sounds associerar jag inte till disney åtminstonde utan till
Nu förstår jag inte alls vad du menar? (vi har en hemma. )
Hahha, transitions?
Japp *open the gate, close the gate* Det är svårare än det ser ut!
Jag har övergett lily allen och the sounds för Keane
Jag hade tänkt rösta idag, men har fortfarande inte kommit fram till vad jag ska rösta på.
Det är inte Sd eller SVP. Bor i en av kommunerna som SVP skulle storsatsa på, så måste verkligen motverka deras intåg.
Ja, det är svårt! Tänk dig skates på!
Promenerar hem nu. Vill till sängen!
Menmenmen visste ju inte att tråden fanns. Annars hade jag självklart hängt här!Så @rumpo är vaken utan att vara här?
Jag tänker
Sov sött och dröm om rollerskates.
Menmenmen visste ju inte att tråden fanns. Annars hade jag självklart hängt här!