Helgtråden

Fansatisk ide, jag kan livekommentera det "En fot har lämnat backen det verkar lite vingligt" "vad tror ni hur många blåmärken kommer hon få och vilken kroppsdel nuddar marken först?"
Jag förnimmer mig en skolkamrat som hade en enhjuling ... Provade den dock aldrig.
Jag lägger annars mina pengar på all in - knän, händer och näsa :grin:

Undra om det är för att jag pladdrat här inatt som reklamen med texten

"Inga mer insomningsproblem En naturlig väg till en god natts sömn"

Dök upp nyss på buke har inte sett den förut:cautious:

... Ringer ni ambulansen om ni ser blod? :idea:

Som ett excellent exempel på hur man inte ska lita på anonyma röster där ute i cyberspace som manar en till att göra saker va? :p

Ja, men såklart! -.....Så småningom!

Va, neeeejdå, skulle vi aldrig göra! :angel:

Undra om det är för att jag pladdrat här inatt som reklamen med texten

"Inga mer insomningsproblem En naturlig väg till en god natts sömn"

Dök upp nyss på buke har inte sett den förut:cautious:

Hahaha! Reklamen känner dig väl. ;) Kan vara för att du varit trådar där folk nämnt att de ska sova tror jag. :)

Jag har förresten en fråga, till dig o allsmäktiga @glömmerallt

Knapparna ä och ' ligger bredvid varann på tangentbordet. Varför blir det så ofta fel? Jag menar det är inte alls ovanligt att jag skriver donät eller canät när jag skriver på engelska, eller 'r när jag skriver på svenska. Why oh why?? :cry:

Jag har förresten en fråga, till dig o allsmäktiga @glömmerallt

Knapparna ä och ' ligger bredvid varann på tangentbordet. Varför blir det så ofta fel? Jag menar det är inte alls ovanligt att jag skriver donät eller canät när jag skriver på engelska, eller 'r när jag skriver på svenska. Why oh why?? :cry:

Den allmäktiga svarar att det beror på att den allsmäktiga inte vill vara ensam om att skriva fel utan vill dela med sig av det privilegiet till andra! :laugh:

Liknande trådar

Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
299
Senast: DarkInNight
·
Samhälle Vad tror ni om honom som väntas till Sverige nästa helg?
2
Svar
23
· Visningar
1 751
Mat Jag är nu i en relation där mitt ointresse för mat och matlagning börjar bli ett problem. Det är inte nytt för mig att vara i denna...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 253
Senast: Freazer
·
Gnägg I mina efterforskningar till min bok ramlade jag på den här filmen från 1929 från armens rid- och körskola. Kanske finns det fler här...
Svar
9
· Visningar
1 202

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka