Helgtråden

Tja, jag vet inte, de är nog rätt ostabila båda två. Men ja, jag kan åka hjälpligt nu, så det går att lära sig. :)
Antingen köper du beggade genom en grupp på FB eller så beställer du från skateshoppar. Kahalani har om du vill köpa i en fysisk butik (ligger i Stockholm). :)
Hmm...
Jag kommer dock ihåg den gången jag såg en leksaksbräda, tänkte skoja lite och prova den. Tjohej, höll på att åka ned på baken (lyckades gripa tag i korgen intill mig) bara av att stå på den, jag är nog inte så säker för omgivningen på såna grejer trots allt :o

Jag har också haft sådana där i rad, blev inte mycket åkt på dem....*se skriskobeskrivningen ovan för ledtråd till varför*

Jag kan inte åka på sådana. Jag stannade mha ett träd och omkramningsmetoden en gång, det gick.... inte så bra. :p Så tja, jag låter helst bli. Mina är bättre! :up:

Hmm...
Jag kommer dock ihåg den gången jag såg en leksaksbräda, tänkte skoja lite och prova den. Tjohej, höll på att åka ned på baken (lyckades gripa tag i korgen intill mig) bara av att stå på den, jag är nog inte så säker för omgivningen på såna grejer trots allt :o

Äh, du har skydd och börjar med att lära dig ramla framåt (på skydden), sedan är det bara att öva. :)

Va, är han inte din idol i livet? :confused:

Ja! Och där har de inte ens ordentliga skydd! :nailbiting:
:yuck::rage:

Jamen precis! Jag kommer fortfarande ihåg den gången jag halkade på is (och då hade jag inte ens skridskor på mig) och trodde att jag hade typ brutit höften av smärtan :grin: Fast det var svanskotan det gjorde ont i, skulle inte vara så otroligt att jag fick en spricka i den då jag hade ont i flera dagar efteråt och ibland återkom smärtan länge efteråt om jag hade suttit fel ett tag :o
!!IS ÄR FÖRENAT MED LIVSFARA SOM SKALL ALLTID UNDVIKAS!!

Jag kan inte åka på sådana. Jag stannade mha ett träd och omkramningsmetoden en gång, det gick.... inte så bra. :p Så tja, jag låter helst bli. Mina är bättre! :up:

påminner om när jag åkte skriskor och stannade genom att åka rätt in i sargen, efter att först skrikigt akta åt folk mellan mig och sargen:rofl:

Kanske skulle ta och köpa sådanna där rullande saker, kan väl sätta fast en kudde på rumpan som skydd:idea:

påminner om när jag åkte skriskor och stannade genom att åka rätt in i sargen, efter att först skrikigt akta åt folk mellan mig och sargen:rofl:

Kanske skulle ta och köpa sådanna där rullande saker, kan väl sätta fast en kudde på rumpan som skydd:idea:
Och jag klamrade mig fast vid sargen :o Vågade inte förrän i slutet av utflyktsdagen (just det, det ni, det var så längesedan sen sist :D) ge mig lite längre bort mot mitten. Men jag snarare stapplade som bambi än något annat :o

Och skitsmart med kudde.
Åååh, man borde ju göra byxor med insydda kuddar över rumpan - de borde ju gå åt som smör i solsken! :idea:

Hmm...

Vem är det vsom skriver om självmordgrejer nu dåO_o

Jag har fullt upp att hålla balansen på en cykel:D

Av någon outgrundlig anledning så ställer jag mig inte på ett par skriskor eller någon sorts hjul utan hjälm på huvudet:angel:

Skulle också aldrig ställa på mig något slags hjul (förutom möjligen bilen ... iallafall när det inte är jag som kör den) utan hjälm :D

Jag inte utan hjälm, handledsskydd, armbågsskydd, knäskydd och jag känner mig naken utan tandskyddet med.... :p

:yuck::rage:

Jamen precis! Jag kommer fortfarande ihåg den gången jag halkade på is (och då hade jag inte ens skridskor på mig) och trodde att jag hade typ brutit höften av smärtan :grin: Fast det var svanskotan det gjorde ont i, skulle inte vara så otroligt att jag fick en spricka i den då jag hade ont i flera dagar efteråt och ibland återkom smärtan länge efteråt om jag hade suttit fel ett tag :o
!!IS ÄR FÖRENAT MED LIVSFARA SOM SKALL ALLTID UNDVIKAS!!

Jag halkade i en grässlätt för några år sedan, har fortfarande ont när jag sitter ibland. :o

Hhaha!! Så jag! :D

Det finns någon sorts byxor som skyddar svanskotan! :up:

Vem är det vsom skriver om självmordgrejer nu dåO_o

Jag har fullt upp att hålla balansen på en cykel:D
Och jag kan inte cykla :o

Jag trodde ju att det skulle vara liiite säkrare då det var ju iallafall ett par centimeter ned till marken ju! Mutter, mutter...
Åh jag kom på en sak med hjul som jag faktiskt kan! Sparkcykel! :D

Och jag kan inte cykla :o

Jag trodde ju att det skulle vara liiite säkrare då det var ju iallafall ett par centimeter ned till marken ju! Mutter, mutter...
Åh jag kom på en sak med hjul som jag faktiskt kan! Sparkcykel! :D

Om den står stilla eller? :cool: ;) :D

I+heart+derby.JPG

:D :D

Och jag klamrade mig fast vid sargen :o Vågade inte förrän i slutet av utflyktsdagen (just det, det ni, det var så längesedan sen sist :D) ge mig lite längre bort mot mitten. Men jag snarare stapplade som bambi än något annat :o

Och skitsmart med kudde.
Åååh, man borde ju göra byxor med insydda kuddar över rumpan - de borde ju gå åt som smör i solsken! :idea:

Mmm man kan hålla sig i en hockeyklubba om det inte finns någon sarg( någon gympalärare fick den briljanta ideen att jag skulle vara med spela trots att jag försökte upplysa om att jag inte var så bra på det här med skridskor). Klubban tendera sig dock att flytta på sig om man lutade sig mot den:rage:

Jag skulle köpa byxorna på störten!

Jag inte utan hjälm, handledsskydd, armbågsskydd, knäskydd och jag känner mig naken utan tandskyddet med.... :p

Jag halkade i en grässlätt för några år sedan, har fortfarande ont när jag sitter ibland. :o

Hhaha!! Så jag! :D

Det finns någon sorts byxor som skyddar svanskotan! :up:
Gräs är visst också farligt, huga, bäst att man håller sig borta från allt horisontellt ... kanske sängen?
Nej vänta, den är ju också horisontell och jag kommer ihåg en natt för några år sen när jag vaknade av att jag höll på att trilla av sängen. Men ha, jag klamrade faktiskt mig fast vid sängen den gången! :D
Inte som den gången jag trillade ned från översta sängen på en trevåningssäng .... :cautious:

Om den står stilla eller? :cool: ;) :D
Taskigt :mad:;)
Jag har faktiskt sparkat i gång den! Rullat flera meter också! Ha! Utan att trilla! Dubbel-ha! ... Att jag höll på att trilla när jag körde över en liten kant på en gata har dock inget med saken att göra, jag trillade ju inte :D

Mmm man kan hålla sig i en hockeyklubba om det inte finns någon sarg( någon gympalärare fick den briljanta ideen att jag skulle vara med spela trots att jag försökte upplysa om att jag inte var så bra på det här med skridskor). Klubban tendera sig dock att flytta på sig om man lutade sig mot den:rage:

Taskig klubba! :eek:

Gräs är visst också farligt, huga, bäst att man håller sig borta från allt horisontellt ... kanske sängen?
Nej vänta, den är ju också horisontell och jag kommer ihåg en natt för några år sen när jag vaknade av att jag höll på att trilla av sängen. Men ha, jag klamrade faktiskt mig fast vid sängen den gången! :D
Inte som den gången jag trillade ned från översta sängen på en trevåningssäng .... :cautious:

Höhö. ;)
Hahaha, ja du får helt enkelt lägga dig på golvet och sedan inte röra dig därifrån! Enda sättet jag kan se! :up:

Taskigt :mad:;)
Jag har faktiskt sparkat i gång den! Rullat flera meter också! Ha! Utan att trilla! Dubbel-ha! ... Att jag höll på att trilla när jag körde över en liten kant på en gata har dock inget med saken att göra, jag trillade ju inte :D

Haha, nära skjuter ingen hare, visst? :D

Och man skulle säkert lyckas med den fantastiska konsten att slå sig själv med klubban när man trillar :cool:

Liknande trådar

Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
299
Senast: DarkInNight
·
Samhälle Vad tror ni om honom som väntas till Sverige nästa helg?
2
Svar
23
· Visningar
1 751
Mat Jag är nu i en relation där mitt ointresse för mat och matlagning börjar bli ett problem. Det är inte nytt för mig att vara i denna...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 246
Senast: Freazer
·
Gnägg I mina efterforskningar till min bok ramlade jag på den här filmen från 1929 från armens rid- och körskola. Kanske finns det fler här...
Svar
9
· Visningar
1 202

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka