Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så länge jag inte blir smittad Då blir det en för jävlig helg.@Asko låter som en rätt skön helg ändå.
Hahaha, det låter som att du gillar det i alla fall?
Oh, jag rullar ihop och sedan viker mina strumpor till bollar!Aha, men är det bara strumpor, behöver man verkligen sortera dem då? Jag har alla liggande mestadels lösa i strumplådan... Är iof inte så noga med att de ska matcha heller.
(Ja, jag älskar henne! Kul att du också diggar't! )
Så länge jag inte blir smittad Då blir det en för jävlig helg.
Oh, jag rullar ihop och sedan viker mina strumpor till bollar!
(dagens onödigaste info)
Det har sin charm, jag kan sakna det lite ibland
Det vore väldigt fantastiskt om jag kunde göra det i sömnen, men tyvärr - allt jag lyckas med när jag sover är att knorva till täcket och sparka katten så hon aldrig vill ligga i sängen med migNär du sover, eller har du bollar i garderoben?
(dagens onödigaste "jag vill veta" )
Hmm, om det är någon gång jag ska bli sjuk den här terminen så är det nog nästa vecka - har inga föreläsningar eller seminarier dåÄH, du hinner inte bli sjuk innan i början av nästa vecka ändå.
Tjaaaa... Börja med någon annan sport? Jag får utlopp av mina behov att gnugga mig mot andra svettiga folk numera. Och behöver inte ens undvika att tacklas!
Jag är helt enkelt bara fantastisk rent naturligtJaaaa, hur göööör du @Asko ?
...Jag får utlopp av mina behov att gnugga mig mot andra svettiga folk numera. Och behöver inte ens undvika att tacklas!
Haha du väljer sport efter hur fult du får "spela"
Jag har funderat på att börja på någon annan sport men det får vänta tills jag mår bättre(mår dåligt psykiskt och behöver må bättre innan jag kan göra något sådant) får fundera ut en sport som passar mig.
Jag är helt enkelt bara fantastisk rent naturligt
...
Förlåt, men vad för sport håller du på med eg?
...
Förlåt, men vad för sport håller du på med eg?
Är jag du?Är du jag?
Roller derby.
Jag ska genast börja filma mig när jag sover, så skickar jag instruktionsvideo till er?
Vad betalar ni för den?