Helgtråden

Aha, men är det bara strumpor, behöver man verkligen sortera dem då? Jag har alla liggande mestadels lösa i strumplådan... Är iof inte så noga med att de ska matcha heller. :D

(Ja, jag älskar henne! :love: Kul att du också diggar't! :love:)
Oh, jag rullar ihop och sedan viker mina strumpor till bollar! :D

(dagens onödigaste info)

ÄH, du hinner inte bli sjuk innan i början av nästa vecka ändå. :angel: ;)
Hmm, om det är någon gång jag ska bli sjuk den här terminen så är det nog nästa vecka - har inga föreläsningar eller seminarier då :cool:
Men jag har inte blivit sjuk på över ett och halvt år nu, och det tänker jag fortsätta med!

Tjaaaa... Börja med någon annan sport? Jag får utlopp av mina behov att gnugga mig mot andra svettiga folk numera. Och behöver inte ens undvika att tacklas! :D

Haha du väljer sport efter hur fult du får "spela" :idea: :D

Jag har funderat på att börja på någon annan sport men det får vänta tills jag mår bättre(mår dåligt psykiskt och behöver må bättre innan jag kan göra något sådant) får fundera ut en sport som passar mig. :)

Haha du väljer sport efter hur fult du får "spela" :idea: :D

Jag har funderat på att börja på någon annan sport men det får vänta tills jag mår bättre(mår dåligt psykiskt och behöver må bättre innan jag kan göra något sådant) får fundera ut en sport som passar mig. :)

Haha, jag har inte gjort det medvetet, men undermedvetet har jag nog dragits åt en kontaktsport för att det är min typ av sport. :)

Det låter bra, kom i fas först så du mår bättre. :)

Liknande trådar

Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
299
Senast: DarkInNight
·
Samhälle Vad tror ni om honom som väntas till Sverige nästa helg?
2
Svar
23
· Visningar
1 751
Mat Jag är nu i en relation där mitt ointresse för mat och matlagning börjar bli ett problem. Det är inte nytt för mig att vara i denna...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 246
Senast: Freazer
·
Gnägg I mina efterforskningar till min bok ramlade jag på den här filmen från 1929 från armens rid- och körskola. Kanske finns det fler här...
Svar
9
· Visningar
1 202

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka