Mammas
Trådstartare
Jag tror hennes avatar kan vara en ledtråd
Du behöver inte bli kaxig bara för att du haft hela kvällen på dig att lista ut den gåtan!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror hennes avatar kan vara en ledtråd
....Jag tror hennes avatar kan vara en ledtråd
Är jag du?
Värst vad filosofisk tråden blev nu då.
Roller derby? Sån där man åker runt i cirkel med läskiga cirklar under fötterna och försöker mörda sina motståndare?
Jag borde få den gratis för ideen
Är du @Mammas ?Är du @glömmerallt ?
Med vänlig hälsning FÖRVIRRAD
Japp, precis! Jag har hållit på ett halvår och känner nu när jag ställer mig på skatsen att det inte är helt jävla omöjligt att stå på dem. Stå alltså, åka behöver vi inte prata om. Och ja, tacklas!
Du behöver inte bli kaxig bara för att du haft hela kvällen på dig att lista ut den gåtan!
Jag vet inte, skulle nog känna mig som ett pervo eller en stalker om jag kollade på dig sovandesJag ska genast börja filma mig när jag sover, så skickar jag instruktionsvideo till er?
Vad betalar ni för den?
Givetvis! Du behöver bara betala den administrativa avgiften på 7412 sek så är den din!
Äsh då, jag har ju sett hur sporten går till i tv(eller om det var tv på datorn) så jag kopplade direkt så jag är typ expert på sporten. Allt på tv är ju sant speciellt om man sett det i några sekunder i ett avsnitt av Bones
Jag vet inte, skulle nog känna mig som ett pervo eller en stalker om jag kollade på dig sovandes
Åhå, intressant, låter ju lite stabilare än de där i rad. Jag hade ju såna där i rad en gång i tiden ... använde dem dock inte så mycket som jag hade kunnat och så blev de för små Var får man tag på såna?Du frågar mig som att jag skulle kunna veta?
Jupp, yey!
Det är fyra hjul i varsitt hörn, och en stoppkloss på tån!
Självklart, om jag får någon slags provision på minst det dubbla
Är du @glömmerallt ?
Med vänlig hälsning FÖRVIRRAD
Japp, precis! Jag har hållit på ett halvår och känner nu när jag ställer mig på skatsen att det inte är helt jävla omöjligt att stå på dem. Stå alltså, åka behöver vi inte prata om. Och ja, tacklas!
Ja grattis, det där avskräckte iallafall mig för evigt från att glo på dig sovaHahah, eller som Twilight-Edward. Det är bara en ålderskillnad på +100 år som saknas!
Åh herregud, att åka skridskor är ju rena självmordet!Det låter lite som när jag försökt åka skridskor, stå går bra eventuellt röra sig framåt men svänga, stanna eller låta bli att åka in i något eller någon är helt klart överskattat
Åhå, intressant, låter ju lite stabilare än de där i rad. Jag hade ju såna där i rad en gång i tiden ... använde dem dock inte så mycket som jag hade kunnat och så blev de för små Var får man tag på såna?
Det låter lite som när jag försökt åka skridskor, stå går bra eventuellt röra sig framåt men svänga, stanna eller låta bli att åka in i något eller någon är helt klart överskattat
Åhå, intressant, låter ju lite stabilare än de där i rad. Jag hade ju såna där i rad en gång i tiden ... använde dem dock inte så mycket som jag hade kunnat och så blev de för små Var får man tag på såna?
Ja grattis, det där avskräckte iallafall mig för evigt från att glo på dig sova
Åh herregud, att åka skridskor är ju rena självmordet!