Helgtråden

Är jag du? :confused:

Värst vad filosofisk tråden blev nu då.

Roller derby? Sån där man åker runt i cirkel med läskiga cirklar under fötterna och försöker mörda sina motståndare? :eek:

Är du @glömmerallt ?

Med vänlig hälsning FÖRVIRRAD

Japp, precis! Jag har hållit på ett halvår och känner nu när jag ställer mig på skatsen att det inte är helt jävla omöjligt att stå på dem. Stå alltså, åka behöver vi inte prata om. :p Och ja, tacklas! :up:

Är du @glömmerallt ?

Japp, precis! Jag har hållit på ett halvår och känner nu när jag ställer mig på skatsen att det inte är helt jävla omöjligt att stå på dem. Stå alltså, åka behöver vi inte prata om. :p Och ja, tacklas! :up:
Är du @Mammas ? :confused:
Nä men titta, jag hade rätt! :D

Är det såna där rullskridskor med typ sex hjul i rad eller med fyra hjul i varsitt hörn typ?

Du behöver inte bli kaxig bara för att du haft hela kvällen på dig att lista ut den gåtan! :cool: ;) :D

Äsh då, jag har ju sett hur sporten går till i tv(eller om det var tv på datorn) så jag kopplade direkt så jag är typ expert på sporten. Allt på tv är ju sant speciellt om man sett det i några sekunder i ett avsnitt av Bones:angel:

Du frågar mig som att jag skulle kunna veta? :confused:

Jupp, yey! :D
Det är fyra hjul i varsitt hörn, och en stoppkloss på tån! :)
Åhå, intressant, låter ju lite stabilare än de där i rad. Jag hade ju såna där i rad en gång i tiden ... använde dem dock inte så mycket som jag hade kunnat och så blev de för små :( Var får man tag på såna?

Är du @glömmerallt ?

Det låter lite som när jag försökt åka skridskor, stå går bra eventuellt röra sig framåt men svänga, stanna eller låta bli att åka in i något eller någon är helt klart överskattat:angel:

Åhå, intressant, låter ju lite stabilare än de där i rad. Jag hade ju såna där i rad en gång i tiden ... använde dem dock inte så mycket som jag hade kunnat och så blev de för små :( Var får man tag på såna?

Tja, jag vet inte, de är nog rätt ostabila båda två. Men ja, jag kan åka hjälpligt nu, så det går att lära sig. :)
Antingen köper du beggade genom en grupp på FB eller så beställer du från skateshoppar. Kahalani har om du vill köpa i en fysisk butik (ligger i Stockholm). :)

Jag har också haft sådana där i rad, blev inte mycket åkt på dem....*se skriskobeskrivningen ovan för ledtråd till varför*

Liknande trådar

Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
299
Senast: DarkInNight
·
Samhälle Vad tror ni om honom som väntas till Sverige nästa helg?
2
Svar
23
· Visningar
1 751
Mat Jag är nu i en relation där mitt ointresse för mat och matlagning börjar bli ett problem. Det är inte nytt för mig att vara i denna...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 246
Senast: Freazer
·
Gnägg I mina efterforskningar till min bok ramlade jag på den här filmen från 1929 från armens rid- och körskola. Kanske finns det fler här...
Svar
9
· Visningar
1 202

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka